Hallo allemaal, Woensdag hebben we onze 1e echo, zo spannend. Hoewel dit ons tweede kindje wordt, vind ik het weer net zo spannend als bij de eerste. Maar, woensdag 15.30 uur... kan echt niet wachten! Wie nog meer deze week?
Ik ook!!! As woensdag om 14.55. Bij ons ook tweede kindje , vind het zo spannend. Heb weinig symptomen ... Hoop zo dat alles goed is. Succes alvast woensdag !
Bijna tegelijk! Super spannend he. Ik had bij de eerste bijna geen symptomen, maar nu wel meer. Vooral veel misselijk, maar is allemaal voor het goede doel 😉 Heel veel succes woensdag en laat je weten hoe het was?
We lopen trouwens ook nog helemaal gelijk , echt toevallig. Hopelijk gaat je misselijkheid snel weg. Ja ik laat het zeker weten , jij ook he !
Ik ook woensdag. Bij ons derde kindje, eerste twee zijn tweeling. Ik ben ongeveer 9 weken. Voel nog geen spanning, meer zo van, je kan het toch niet beinvloeden. Ben wel super benieuwd ondertussen.
Ladmo0 ja doe ik zeker.. nog een dagje!! Leuk dat je ook woensdag mag Jurassic, veel succes. Laten jij en Siem1991 ook weten hoe het was. 😊
Zeker! Ik pas mn eigen broeken al bijna niet meer....ergens speelt het door mn hoofd...wat als dit weer een tweeling is? Zou ik op zich leuk vinden hoor, maar dan heb ik vier kids onder de vier....nou ja, ga er maar vanuit dat het er eentje is
Om 18:00 nog even wachten nog dus. Heb expres een afspraak laat gemaakt vanwege ml ze werk. Nog even een paar uurtjes door bijten Maar dan mogen we. Zal het laten weten hoe het is gegaan. Siem zie dat jij ook vandaag mocht hoe was het?
Ik moet morgen 14:00u....ik ga gewoon uit van een kindje, dat is al bijzonder genoeg. Succes met wachten dames, ik hoop voor iedereen op een mooi kloppend hartje.
Hier vanochtend eerste echo gehad! Was volgens eigen berekening 7+4 maar volgens echo 6+4. Was heel klein en amper te zien. Gelukkig wel een mooi kloppend hartje dus verloskundige gaat er van uit dat alles goed is. Dat doe ik dan ook maar, maar vind het nog wel spannend. Over 3 weken weer kijken.
Fijn Daan90, dat het goed was! Bij mij ook alles goed, volgens eigen berekening 7 weken en 5 dagen, volgens echo 7 weken en 2 dagen. Er was nog niet veel te zien, maar het hartje klopte mooi! Een hele geruststelling dus. Ik mag over 4 weken weer komen, dan is er hopelijk al wat meer te zien! Succes allemaal morgen!! Spannend..