Maag normaal gevuld, dan ook een blaas aanwezig?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lisa1987, 19 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Oh sorry dames.. voor de een of andere stomme reden slaat de onzekerheid toe na de 12 weken echo...
    ik weet wel waarom; de echoscopiste was heel erg bezig om voor ons een mooi plaatje te krijgen, super lief natuurlijk maar daardoor voel ik me dus onzeker of ze wel alles heeft gezien (realistisch gezien weet ik dat het nergens op slaat maar ik krijg het niet uit mijn hoofd)
    Ik weet dat ik er vanuit moet gaan van wel, ze is niet voor niks een professional maar toch aan jullie een vraag;

De maag was aanwezig en was gevuld, is er dan ook altijd een blaas aanwezig? Zou het kindje anders niet een belachelijk grote maag moeten hebben omdat het vruchtwater nergens heen kan?

Groetjes lisa

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee op dit termijn.. (erg he🙈😂)
    Ik dacht dat ze zulke dingen alleen bespreken en bekijken bij de 20w echo en nu alleen kijken of t kindje armpjes beentjes en een goede nekplooi heeft ect?

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ah dan zou het dus ook goed kunnen zijn dat het aangeven van de maag juist een uitzondering was en niet zozeer 'normaal'.. zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht :)

Bij mijn vorige zwangerschap gaven ze super veel aan bij de termijn echo dus dacht dat dit dan normaal was.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Normaal kijken ze wel naar blaas en maag inhoud hoor bij de termijnecho! Maar het hoeft niet zo te zijn dat deze op dat moment ook perse gevuld zijn. Dus niks om je zorgen om te maken.

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Als je kindje geen blaas heeft had ze dat wel gezien hoor denk ik en dan had ze het je zeker wel verteld.
    Hier gaf ze bij de termijnecho ook aan dat het maagje goed gevuld was, heb daar verder nooit over na gedacht.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Volgens mij heeft ze bij ons met de termijnecho (10+3) niet naar blaas of maag gekeken hoor. Niets over gehoord in elk geval.
    Zal er morgen (nekplooimeting) wel even naar vragen!

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kan te vroeg zijn geweest sowieso. Jij had je termijnecho best vroeg

Deel Deze Pagina