AMSTERDAM - Nel Veerkamp is dinsdagochtend overleden in haar woonplaats Amsterdam. De excentrieke realityster uit De Veerkampjes was al geruime tijd ziek. Nel Veerkamp (82) overleden Nel Veerkamp is dinsdag overleden. Waaraan de 82-jarige Amsterdamse is overleden is niet bekendgemaakt, maar ze sukkelde al enige tijd met haar gezondheid en was een fervent roker. Ton, de man van Nel's dochter Hanny heeft het trieste nieuws bevestigd. Het ging al langere tijd niet goed met de gezondheid van Nel. Begin 2010 werd ze al opgenomen in het ziekenhuis vanwege benauwdheid. Na een maand trok ze bij haar dochter in en was de verwachting van de artsen dat ze niet meer zou herstellen. "Ze is hier begonnen en zal hier ook weer eindigen", vertelde Hanny toen. Geheel tegen alle verwachtingen in knapte Nel echter weer op, maar eind september ging het weer bergafwaarts met de gezondheid van de Amsterdamse. Ze werd opgenomen met een longontsteking en kwam half oktober ook nog ongelukkig ten val tijdens een nachtelijk toiletbezoek. 15 oktober vierde Nel haar laatste verjaardag. Inmiddels heeft Man bijt hond, het programma dat De Veerkampjes bij het publiek introduceerde, een condoleanceregister geopend. Bron: Nel Veerkamp (82) overleden - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
ach jeetje wat naar Zat er wel een beetje aan te komen, maar het blijft een klap voor de nabestaanden..
ja hoorde pas al dat ze niet meer topfit was. goh wa kon da mens roken zeg hahaha nie normaal. nou rip nel.
Ja, volgens mij heeft ze haar longen helemaal naar de filistijnen geholpen. Ze rookte als een ketter. Dat kon je aan de stem wel horen. Maar het is en blijft naar natuurlijk voor de nabestaanden. RIP!
Ik las het vanmiddag, wel sneu. Laatst was ze op hart van Nederland als ik het goed zeg en toen dacht ik al die gaat niet lang meer mee.
ze is met dat gerook anders toch maar ff 84 geworden dat hoop je nog maar te halen tegenwoordig! Rust zacht nel
82 idd! Hebben jullie ook gehoord hoeveel ze woog op het laatst? 35 kilo. En ik meen zelfs op zijn minst 25 kilo. Dat is bot met vel.
ja, ik had een stuk gezien op shownieuws toen ze jarig was, toen zei ik al tegen een vriendin dat duurt nog geen maand meer met hoe ze eruit zag...
Nee idd.... Ik zag gisteren beelden in Shownieuws van het laatste moment dat ze nog leefde. Ze was spierwit en graatmager. Ze zag er echt slecht uit.