Ik kreeg deze door via hyves en vond hem wel grappig... of grappig, eigenlijk is het in en in triest... Ik werk zelf in de zorg en je vraagt je nu al af "hoeveel slechter kan het nog worden?". :x YouTube - Koefnoen - Uit Bed, in Bad en op de Plee
Onderstaand omschrijft best goed waarom er toch nog mensen zijn die graag in de verpleging werken. 1 Het betaald beter dan Macdonalds terwijl je dezelfde onregelmatige uren moet werken... 2 Je krijgt redelijke schoenen en sexy uniformen... 3 Naalden: "Het is beter te geven dan te ontvangen" 4 Verzeker je patiënten ervan dat alle bloedingen vanzelf stoppen...uiteindelijk. 5 Stel jezelf bloot aan rare, opwindende en nieuwe ziekten 6 Interessante geuren 7 Onvermoeibare artsen die altijd duidelijke opdrachten achterlaten in perfect leesbare handschriften 8 Vier alle feestdagen met je vrienden... op het werk 9 Maak genoeg rapportkaarten om de wereld mee rond te kunnen navigeren 10 Stel jezelf gerust met de gedachte dat het grootste gedeelte van je patiënten overleven, wat je ook met ze doet...
Inderdaad het gaat bijna zo, ik ben met dat werk gestopt want ik wil echt mensen behandelen als mensen en ja dan suurt het mischien 5 minutjes langer,, word niet geacepteerd het moet allemaal snel!:x Oke .. daaaag dan!