Gisteren was ik voor controle bij de gynaecoloog en die zei dat ze vanaf nu ook een natuurlijke keizersnede uitvoeren. Ik ben er zo blij mee. Dit wordt ons laatste kindje en ik heb al drie keizersnedes gehad waarbij ik het verschrikkelijk vond dat ik ze pas na een paar uur mocht knuffelen.
Dat is zeker fijn! Lijkt me verschrikkelijk als je zolang moet wachten! Maar fijn dat dat nu anders is
Ik heb ook een keizersnede gehad........Maar wat is dan een natuurlijke keizersnede als ik vragen mag
Wow! Dat is nog eens goed nieuws! Ik heb geen échte natuurlijke keizersnede gehad, maar ons meisje mocht gewoon op de OK blijven in een couveuse. Ze stond naast mijn hoofd dus ik kon gewoon van haar genieten terwijl ik gehecht werd. Na de OK mocht ik meteen terug naar de kraamsuite en werd ze meteen bij mij gelegd.... Ik vond het een fantastische ervaring!
Wow dat filmpje is echt mooi! Zit hier met tranen in mn ogen Hier ook een keizersnede gehad, een normale. Wel een goede ervaring van, maar dit is nog mooier! Fijn dat het kan!
Hier ook tranen in m'n ogen . Heb zelf een spoedkeizersnede gehad. Voor een eventueel 2e kindje zou ik zo'n natuurlijke keizersnede heel graag willen....
Mooi filmpje bedankt...... Ik heb mijn keizersnede niet als slecht ervaring. Alles ging goed en ik mocht Beau snel zien. Al op de ok.
@ Stoffeltje! Ik weet hoe jij je voelt! Ik heb ook alles op alles gezet om het dichtsbijzijnste ziekenhuis kunnen overtuigen! Ze zijn vanaf deze week ermee gestart dus het is nog allemaal nieuw! Ik beval begin september en alles is al geregeld en iedereen is op de hoogte! Ik ben zo benieuwd na mijn spoedkeizersnede deze manier van geboren worden! Ik kijk er heel erg naar uit! Ben zooooo benieuwd!
Graag gedaan . Al had ik zelf een natuurlijke bevalling. Gelukkig voor degenen die een keizersnede krijgen tegenwoordig ook een dergelijke behandeling mogen meemaken. De eerste minuten na de bevalling met je kindje op je borst is zo speciaal.
Spannend meiden! Ik kan de natuurlijke keizersnede alleen maar aanbevelen. Ik ben zelf in april bevallen middels een natuurlijke keizersnede. Mijn kindje lag in stuit en ondanks dat de keizersnede al gepland stond kwam mijn dochter toch nog onverwacht. Midden in de nacht kwam ze volgens de standaard in mijn ziekenhuis via een natuurlijke keizersnede en dus gelijk bij mij op de borst. Ze is ook gelijk op de OK aangelegd waardoor de borstvoeding goed op gang is gekomen waar er anders na een keizersnede vaak problemen zijn met het op gang komen van de borstvoeding. Dit moet snel standaard worden in alle ziekenhuizen naar mijn mening!
Natuurlijke keizersnee had mij ook heel fijn geleken. Nu heb ik toch de eerste momentjes gemist, ook al lag ik in mijn eentje met een big smile te genieten in de uitslaapkamer van het feit dat ik zo'n mooie dochter had gekregen en dat alles goed was gegaan.
Met tranen in mijn ogen zitten kijken,wat mooi! Vorige week is onze dochter geboren maar heb haar toch een uur moeten missen,vreselijk als het dus ook anders kan
Echt heel mooi..., dat het zo kan. Als wij ooit een 2e krijgen via een ks zou ik het ook wel op deze manier willen. Bij de 1e een spoed ks gehad en vond dat wel moeilijk te verwerken...
Heel mooi! Een tijdje geleden werd hier in Friesland ook al met zoiets gestart. In De Sionsberg mocht de baby na de keizersnede ook meteen bij moeder en kon de baby worden aangelegd (Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Columns - Aanleggen op de operatietafel) Heel bijzonder. ( Alleen jammer dat het ziekenhuis gesloten moet worden)
Ik ben in heerenveen bevallen doormiddel van een natuurlijke keizersnede en dit was heel fijn. Mn dochter is heel even een beetje afgedroogd en nagekeken (dit heeft nog geen 2 min geduurd) en toen direct bij me neergelegd. Huid op huid. Dit is de hele tijd zo gebleven. Alleen toen ik over werd geheveld van ok bed naar gewoon bed is ze even bij mn man op de arm geweest. Toen direct weer bij mij. Ook op de uitslaapkamer. Toen ze bij me lag op dr ok begon ze al te zoeken en is ze aangelegd. Het was een hele fijne ervaring.
Ik ben benieuwd, ik krijg as. woensdag een natuurlijke keizersnede. Zal laten weten hoe het gegaan is.