Mijn zoontje krijgt nu Friso HA voeding, maar ik wil overstappen op het huismerk van de kruidvat. Goede geluiden over gehoord en scheelt ook in de portemonnee. Hoe kan ik de overgang het beste aanpakken? Hij krijgt nu 5x per dag 150+5 Tips zijn welkom! Alvast bedankt!!
8 van de 10 kinderen merken er niets van als je gewoon van de ene fles op de andere overstapt. Soms reageren kinderen wel, in dat geval ga je gewoon mengen. Eerste dag 1 schepje van het nieuwe merk per fles, volgende dag eentje meer, enzovoorts. Merk je dat je kind een beetje last heeft ga dan terug naar de dag ervoor en geef die verhouding tot je kind gewend is. Je kunt ook nog een paar weken wachten tot je overgaat op opvolgmelk, en dan op een nieuw merk overgaan.
ik ben in een keer overgestapt naar de kruidvat. op het kinderdagverblijf krijgt hij nutrilon. het maakt hem echt helemaal niks uit, hij drinkt het toch wel op! Ik zou gewoon proberen om het in een keer te doen. als het niet werkt zou je kunnen gaan mengen. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Bedankt voor jullie reacties. Ben de voeding vanaf zondag aan het mengen, 3 schepjes friso en 2 kruidvat. Vandaag heeft hij 2 friso en 3 schepjes kruidvat gehad. Gaat tot nu toe erg goed. Heb nog een beetje Friso over nu, dat maak ik de komende dagen op en zit dan volledig op kruidvat. Verwacht dat dat ook prima gaat. Als het niet zo is laat ik het weten!