Even een vraagje, Onze dochter drinkt 4 flessen van 180/6 7.00 12:00 16:00 19:30 Rond 10.00 krijgt ze een fruithapje de ene keer eet ze hem wel en de andere keer niet. groente wilt ze totaal nog niet En ook weet ik niet zo goed wanneer ik dit moet doen. Ze slaapt vaak van 7.30-10.00 12:00 tot 16:00 17:30 tot 19:00 dan in bad laatste fles en slapen tot volgende morgen, Ik ben van mijn zoontje gewend dat hij nu al fruit en groente at en daarnaast nog 4 flessen van 210/7 dus grote eter denk? Maar bij mijn dochter krijg ik het er niet in. Ik denk zelf ook niet dat het erg is omdat je inprincipe ook vanaf 6 maanden mag gaan bijvoeden. Maar zijn dan momenteel 4 flessen niet te weinig? Hebben jullie tips? gewoon zo laten? Want ik kan niet nog een fles weg laten denk en dan groente geven? Alle flessen gaan wel schoon op, maar ze is gewoon 4 uur tevreden dus komt ook niet eerder voor een nieuwe.
zou geen fles weg laten groente kan later ook nog in het begin eten ze nog niet veel met een half jaar had ze hier pas lekker haar fruit en haar groente zijn we met half jaar begonnen ook met +- 7 maand at ze dat lekker op als ze tevreden is is dan prima
Gewoon zo laten. Het is prima zo. Kindjes vinden zoet (fruit) meestal lekkerder dan groenten dus als je wilt dat ze groenten gaat eten, dan kun je gerust ook het fruit er weer even uit laten en groenten gaan geven. Mijn dochter kreeg met 4 maanden alleen maar 4 flessen en dat was voor haar voldoende. Zolang ze blij en tevreden zijn.. prima. Niet de flessen verminderen.. dit zo houden tot in ieder geval 6 maanden. Pas na 6 maanden mogen de melkvoedingen vervangen worden door vaste voeding.