neocate voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Fleur1, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft nu neocate veoding voor geschreven. Hij reageert hiergoed op. Wie heeft er ervaring mee.

Wie heeft deze voeding nog meer gebruikt? en wat hebben jullie vergoed gekregen en wat hebben jullie zelf moeten betalen

2. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik doe mee met een wetenschappelijk onderzoek in het amc tegen koemelkallergie en krijg de bussen gratis.Alleen heeft mijn kleine ventje heel erg last van obstipatie daardoor.Ik moet nog even volhouden nog 1 keer komen dan weten we de uitslag en dan mag ik hoop ik ergens anders op overgaan.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan slaat het goed aan en heeft in het ziekenhuis een microlax gekregen. Maandag heeft hij zelf erop gepoepd en gisteren weer niet. Ze zeiden dat hij maar 1x per 4 dagen hoeft te poepen nu omdat het heel erg aangepast is.

Helpt het bij je zoontje goed? Daan reageert er heel erg goed op en het is nu een lekker gezellige jochie geworden.

Hopelijk hoor ik vandaag of de vergoeding rond is anders heb ik eind volgende week geen eten meer voor hem maar ook voor ons haha

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    het is trouwnes wel een geluk dat je ze gratis krijgt. We moeten 63 euro per bus betalen en hij doet hier net geen 2,5 dag mee dus tel maar uit. het is dan echt geen doen om dat even allemaal even te moeten betalen.
    Is er nog plek voor dat onderzoek?

5. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik heb het idee dat deze voeding te zwaar voor hem is.Maar 1x in de 4 dagen? Hij krijgt juist heel erg last als die moet poepen,hij gaat dan huilen,benen optrekken.
    Voor de rest is het een heel vrolijk ventje.
    Volgens mij is er nog wel ruimte,ik zal je wel het telefoonnr mailen dan moet je zeggen dat je belt voor het onderzoek.Je kan vaak de volgende dag al komen voor een intake.Ik kreeg gelijk 8 bussen mee en heb er net weer 8 gekregen.Je gaat zeker failliet door die voeding als je het niet vergoed krijgt ha ha.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb nog een vraagje

In het ziekenhuis doen ze voeding voor een hele dag maken en dat werd oko geadviseerd.
    maar nu was ik gisteren iedere keer voor een dag te maken vergeten en deed het gewoon snel 1 fles. het viel me op dat daan dan veel minder spuugde.
    Was dat ook bij jullie? of deden jullie iedere fles gewoon maken

7. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik maak gewoon iedere fles.Op de verpakking staat dat aangemaakt voeding volgens mij direct opgemaakt moet worden.Maar ik doe er ook nog steeds johannesbroodpitmeel in.Maar ik merk wel dat nu hij ouder wordt het spugen minder wordt.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    zodra we er bij daan verdikkingsmiddel in doen hij gelijk weer zijn flessen terug spuugt en dat hij gelkijk weer helemaal verkrampt.

9. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Wat gek,het is juist de bedoeling dat ze er minder van spugen.Maar wat bij de ene bay helpt,hoeft niet te helpen bij de ander.Maar als die zonder iets minder spuugt zou ik niets anders meer geven.

Deel Deze Pagina