Alpro soya melk perzik / abrikoos. Waar NU te koop?

Discussie in 'Voeding' gestart door Gul, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Mijn zoon van 2 heeft KMA vandaar dat hij alpro soya melk drinkt ipv gewone melk.
    Probleem is wel dat hij alleen maar 2 smaken lust.
    Perzik/abrikoos en bosbessen. Bosbessen doen ze alleen maar in kleine verpakkingen verkopen vandaar dat hij vanaf 1 jaar gewend is om soyamelk perzik/abrikoos te drinken. Hij is ook eentje die niet snel wil overschakelen als hij iets leuk/lekker vind.
    Nu is het probleem dat we die altijd bij de Dirk kochten, alleen die hebben het "tijdelijk" uit het assortiment gehaald :( . Ik heb niet kunnen achterhalen hoe lang die "tijdelijk" uit het assortiment is maar mijn voorraad raakt bijna op.
    Dus mijn vraag is weet iemand toevallig waar het nog wel te koop is?
    Volgens de alpro site zou het ook bv bij AH verkocht moeten worden, maar daar zie ik het ook niet. Misschien AH XL?
    Wie kan me helpen met waar het nog wel wordt verkocht (welke winkelketen)?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bij de Jumbo en de Edah.

3. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Helaas zijn die 2 niet echt dichtbij in de buurt.
    Zijn allebei rond de 20 min met de auto (lekker! woon in A'dam, dan heb je niet van die leuke winkels in de buurt en/of geen parkeerplaats).
    Dus als er nog andere alternatieven zijn, dan zijn die erg welkom.

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Bel ze anders even, zij weten vast wel in welke winkel in jouw buurt het te koop is:

Alpro Soya Nederland BV
    Hoge Mosten 22
    4822 NH Breda

Tel. +31 76 596 70 70

5. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Bedankt voor de tip.
    Ze waren heel vriendelijk. Ze dachten dat Dirk het nog steeds afnam, maar na zorgvuldig kijken, zag ze dat het product niet meer op het prijslijst stond. Dus het is "tijdelijk" echt uit het assortiment.
    Heb een aantal winkels doorgekregen waar het wel werd verkocht. Nu hopen maar dat er eentje in de buurt is.
    Hartelijk dank.

Deel Deze Pagina