Traktatie ideeen bij afscheid opvang

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elocina, 15 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    We zijn deze zomer verhuisd en volgende week heeft mijn dochter de laatste dag bij haar oude opvang.
    Ze heeft het er ruim een jaar heel fijn gehad dus ik wil wel iets doen voor de leidsters (en misschien ook kleinigheidje voor de kindjes?) maar ben een beetje inspiratieloos. Toen ze 1 werd heb ik gewoon gevraagd wat ze nodig hadden op de groep (speelauto’s) en dat gekocht, maar vind het nu leuker als het een kleinigheidje is als verrassing.

2. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    @admin ik zie dat ik deze in baby & dreumes had moeten plaatsen maar kan heb niet verplaatsen, kunnen jullie dat doen?

3. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    @Beheer werkt beter. ;)

Voor de kindjes zou ik gewoon kiezen voor iets lekkers. Bij speelgoed kom je toch uit op prullen. Misschien een lekker fruithapje?

Voor de leidsters zou je kunnen gaan voor ook iets lekkers, of juist iets bruikbaars zoals een fijne handcrème ofzo.

Beheer vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wat ik zelf heb gedaan: doosje rozijntjes inpakken en een speelgoeddier erbovenop gezet. Had er een soort van savanne van gemaakt :)
    Met boompjes en gras en feestelijke kaartjes.
    Werd heel leuk ontvangen!

Mini leesboekjes zijn ook leuk als kadootje.
    Doe je dat icm. twee van papier uitgeknipte figuurtjes (bijv. van het lievingsding/-dier van je kind).
    Op t papier zet je dan n leuke tekst en tussen de figuurtjes plak je dan een doosje rozijnen.

Of een badeendje met de tekst 'er vertrekt er weer eenTje'.

Of n leesboekje/ander kadootje met als figuurtje een badeend met die tekst ;)

Waterpistooltje met de tekst 'ik spuit er tussenuit'.

Zakje knijpfruit met de tekst 'ik knijp er tussenuit'.

Meer weet ik even niet ;)

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Deze had ik gemaakt voor zoontje. Zitten kwarktaartjes in.

Bijgevoegde bestanden:

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    je zou voor de leidsters een pot met drop kunnen doen met de tekst het zit dr’op ;)

en verder zoek op pinterest naar afscheid traktatie

Deel Deze Pagina