wie weet waar je leuke broekjes kunt kopen voor onder jurkjes? Ik kan ze nergens vinden, en waar ze wel liggen daar hebben ze de broekjes maar tot maat 68 en mijn dochtertje heeft 74/80
ik bedoelde geen leggins maar van die kleine soort van onderbroekjes, ik vind een legging net iets te warm voor met het warme weer maar toch bedankt
heb net een maat 68 mee genomen en ga het vanavond proberen om te kijken of het gaat lukken met de billen en luier. onze dochter heeft nu maat 80. ook heb ik kleine onderbroekjes mee genomen daar kun je ook wel wat mee lijkt me succes
onderbroekjes zijn bij haar romp weer te wijd waardoor ze haar afzakken haha. En maatje 68 heb ik geprobeerd maar kreeg ik bij tarja niet aan. Het is wel een gat in de markt he haha
thx voor de tip typisch dat ze ze bij zeeman hebben en bij prenatal enzo niet Ga meteen kijken of ze ze hier in de buurt ook nog hebben liggen
Let wel op, ze vallen supergroot die van de zeeman. Mijn dochter droeg vorig jaar nog broekje 68 terwijl ze al maat 80 had. Ze hebben wit, rose en blauw dacht ik zo. Ze lijken op een onderbroek maar dan met roesjes eraan en kosten 1 of 2 euro. Misschien is het nog wat vroeg in het seizoen dus ik weet niet of ze ze al hebben maar anders komen ze vast nog wel
In de folder van de zeeman staan nu ook setjes van mouwloze jurkjes met een luierbroekje. Ze zijn er in 2 uitvoeringen (qua maat) en de grootste gaat tot maat 86. Ik ga vanmiddag/vanavond zelf ook even kijken. Die van een euro hadden ze hier vorig jaar en die vielen idd heel groot. Onze dochter paste vorige zomer (9 mnd tot 1 jaar) nog makkelijk in mt 68 en ze is redelijk groot voor haar leeftijd.
vaak zitten ze bij de hema en henm onde een jurkje of rokje verstopt... zijn gewoon losse broekjes maar met er wel iest bijkopen (zijn verder wel erg leuk!)ook op internet kun je ze bestellen en bij de baby gap
Heb hier pas ook ern topic over geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/274326-luierbroekjes-maar-voor-onder-rokje-jurkje.html Heb uiteindelijk de broekjes van de Zeeman gekocht, maat 68 (Liza heeft maat 74/80). Ze vallen inderdaad groot. Waren maar €0,99 en groter waren ze er niet.
De broekjes van de Zeeman met roezeltjes vallen gigagroot. Geen idee meer tot welke maat ze gaan, maar je kunt ze rustig 1 of 2 maten kleiner kopen. [edit]Ik zie dat het er al stond. [/edit] Anders gewoon normale onderbroekjes. Groter maatje kopen en van te voren even kijken of ze een beetje 'breed' vallen tussen de beentjes en bij de billen, dan vallen ze mooi over de luier heen.