Op verjaardagen doe ik graag een buffet, of eigenlijk een tafel vol eten waar ieder kan pakken waar hij/zij zin in heeft. Meestal 1 "hoofd" ding en dan bijgerechten. Qua bijgerechten pak ik vaak wel naar hetzelfde. Mn hoofdding deze keer zijn gehaktballetjes (in tomatensaus, in satésaus en zonder saus). Wie heeft lekkere ideeën voor bijgerechten?
Bedoel je gehaktballetjes in tomatensaus als in albondigas? Daar zou je andere soorten tapas bij kunnen serveren. Eventueel ook rijst, kan met beide gehaktballen sausjes, patat of patatas bravas.
Inderdaad zoals albondigas. Andere soorten tapas is ook de bedoeling, maar ik moet wel keuzes maken haha.
Bladerdeeg of filodeeg met kaas/brie en wat groene kruiden en eventueel honing vullen. Champignons in knoflook Sweetpeppers met kaas Wrap met zalm, komkommer, roomkaas. Wraps met hummus, kleine/mini blokjes paprika en komkommer, veldsla. Cherrytomaatje, blaadjes basilicum, mozarella bolletje op een stokje Frittata
Frisse salade of los de tomaat/ komkommer/sla Stokbrood, Turks brood of ciabatta. Je kannook.kleine wraps neerleggen. Kruidenboter, bruchetta. Frietjes/ rijst/ gebakken aardappelen uit de oven En/ Of een aardappelsalade die kun je vantevoren maken.
Pastasalade met verse pesto en een breekbroodje doet het hier altijd goed. Tortilla chips met mexicaans gehaktprutje en geraspte kaas uit de oven. Salsa en creme fraische ernaast om te scoopen. Courgette soepje Pizzahapjes van bladerdeeg
• Wraps met zalm en roomkaas • Wraps met kipfilet, pesto en rucola • Party knaks in bladerdeeg (hier erg populair onder de kids) • Snoeptomaatjes met mozzarella balletjes en basilicum