hallo Ik ben op zoek naar een leuk(lees niet te duur) beeldje van een zwangere vrouw... zoiets als op de foto hieronder... Bekijk bijlage 73839 via google kan ik niet echt wat vinden.. dus wie oh wie kan mij helpen
ooit wel eens hier aan gedacht? Cherish | Willow Tree by Susan Lordi weet alleen dat die wel erggg duur is maar zooo mooi!
Ik vind de prijs wel meevallen van Willow tree. http://www.royalshop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_new&product_id=228&category_id=202&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=59
ooohhh jaaaa die is idd wel leuk... en niet zo duur.... even denken(is als kadootje voor mijn vk die heeft net een nieuwe praktijk) maar meer suggesties zijn welkom
Wat een leuk en lief gebaar! Ik heb toevallig laatst gezocht op beeldjes en kwam deze site tegen: Zwanger stel 10 cm | Abstracte Beelden | b-Zen
maar niet goedkoop dacht dat je meer in de catogerie 10 euro zat Heb daar ook net een bestelling uitstaan. Zijn leuke kado's voor huwelijken en geboorte's en mooi dat die eraan komen bij mijn familie. Ook vaderdag....hihi.
Ik heb er een gevonden, in een webshop en toevallig hebben die een winkeltje 15min bij mij vandaan dit gaat hem worden(30cm) Bekijk bijlage 74718
mooi inderdaad! Ze verkopen ook hele mooie bij de meeste tuincentra's! Daar komt de mijne ook vandaan, erg mooi.
moet zeggen in het echt is hij nog mooier, zal morgen een fotootje ervan maken... bedankt voor jullie hulp