Heb ook een bril die ik voornamelijk s'avonds draag (zou eigenlijk overdag ook opmoeten) met tv kijken etc en zie het ding nog steeds als een noodzakelijk goed dan dat ik het mooi/leuk oid vind.
Zwarte nerd bril zonder sterkte Ik heb zelf ook een (blauwe) nerdbril, zie avatar.. Alleen dan niet voor de mode (sterkte van 4 pt. en cilinder).. Maar ik ben juist wel blij dat het in de mode is, alleen het woord nerdbril vind ik dan weer minder.. Gr. Carlien
nerd bril zonder sterkte - Brillenkampioen.nl - Nerdbril,pilotenbril,goedkope zonnebrillen webshop En er zijn er wel meer.. Gewoon op google invoeren.. >> nerdbril zonder sterkte <<
Ja vroeg het me ook al af. Maar wat ik persoonlijk veel raarder vind, is dat mijn neefje van nu 7, vorig jaar al een bril kreeg, omdat 'hij dat graag wilde'. Dus niet omdat ie het nodig heeft. Vorige week is zijn juffrouw erachter gekomen dat ie hem niet perse nodig heeft, ze was (terecht) heel verbaasd.
Pfff lekker belangrijk, als iemand dat leuk vindt moet hij dat doen toch? Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg
Foxter, als iemand dat vreemd vind mag dat toch gewoon gezegd worden? Volgens mij maakt niemand zich er druk om... Ik vind het ook vreemd, en het is niet mijn smaak. Ik zou ook geen beugel indoen als dat niet nodig is.
Een beugel is ook niet mooi Sommige mensen hebben gewoon iets met accessoires, daar vind ik een bril ook onder vallen. En sommige mensen hebben een brillengezicht, en andere niet.
Jeetje dat mensen er weer over vallen dat andere een bril willen kopen als accessoires Je hebt toch ook armbanden of oorbellen ? Heb op zich ook geen meerwaarde, dragen mensen ook omdat ze het mooi vinden, zo ook met brillen. @Ts: Bij de hema liggen ze ook wel eens zonder sterkte..