Hoe gaan jullie er mee om?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gaby83, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo dames,

Ik wil graag een beetje advies.
    Inmiddels zitten wij nogm maar in ronde 2 en ik ben mezelf nu al aan het gek maken.
    Heb twee negatieve zwtesten gehad maar ben nog nie ongesteld, nu ben ik ook nog maar 1 dag overtijd. Maar ik word soms zo gek van mezelf.
    De eerste 2 weken ben ik in de weer met ovulatietesten en daarna denk ik bij ieder krampje of het eindelijk raak is.
    Ik zit nog maar in ronde 2, dus dat word nog wat, soms vind ik helemaal niet leuk meer. Op andere momenten wel weer hoor.

Het was ook eigenlijk niet de bedoeling dat we er nu al mee bezig zijn, maar doordat ik endometriose heb en m'n eierstok verkleefd is werd ons verteld dat we nog maar 2 jaar te gaan hadden. Tja en die kans wouden we niet voorbij laten gaan.

Hoe gaan jullie hier nou mee om als jullie nod eraan zit komen?

Groetjes gaby

2. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hoihoi Wat vervelend dat er zo'n haast achter moet zitten door die endometriose! Ja het is idd spannend als je zit te wachten. Wat ik wel heb geleerd inmiddels dat het voor kan komen dat je als je te vroeg test een neg. test kan krijgen. Ik zou over een paar dagen nogmaals testen.
    Ik had ook nu vandaag willen testen, maar m'n zw. testen zijn nog niet binnen ;(. Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn, maar helaas denk ik er de hele dag aan! Succes!

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hee Gaby,

't is hier heel gewoon dat je jezelf zo gek aan 't maken bent net voor je NOD. Vreemd genoeg, op 't moment dat je eenmaal besluit dat je zwanger wilt worden, dan 't liefst nog gisteren natuurlijk. Volgens mij doet 't iets in je hoofd of zo, rammelende eierstokken en al.

't is belangrijk dat je je niet gek laat maken. Zoek afleiding. Zet een datum waarop je van jezelf mag testen en houd je er aan. Je lichaam kan je goed voor de gek houden en je allemaal symptomen geven. (schijnzwanger!) Hoe meer je je er op focust, hoe erger 't wordt. Eigenlijk is 't het beste om wat afleiding te zoeken en je niet te veel er over op te winden. Vruchtjes kunnen niet zo goed tegen adrenaline geloof ik :)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik zit nu ook in ronde 2 en ik ben er ook heel goed in om mezelf constant bezig te houden met het zoeken naar symptomen en constant druk maken. Maar toch maar proberen mezelf een beetje rustig te houden. Het gaat toch niet sneller dan het gaat. Een tip: geduld en laat je niet gek maken.

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Bedankt voor jullie tips! Ik hoop dat ik er iets mee kan. Ga zowiezo een datum in m'n agenda plannen wanneer ik mag testen. Heb het soms wel in m'n hoofd maar ben dan toch weer te zwak om me er aan te houden. Afleiding zoeken vind ik soms ook moeilijk hoor. Maar ik ga het proberen!

6. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Houd ons op de hoogte, ben benieuwd hoe het gaat!

Deel Deze Pagina