Ik deel echt nooit locaties, zie de zin er ook niet van en het laat me ook verder koud wat de locatie van degene is(of dat dan echt of nep zou zijn). Behalve als het mijn partner zou zijn dan.
Ik deel wel eens live locatie met m'n man al s ik savonds in de winter de hond uitlaat in het bos Soort van mocht er iets gebeuren
Ik deel het wel eens als ‘nanananana-kijk eens waar ik ben’ *bloos* Maar nooit als ‘ik zit braaf hier en niet bij m’n geheime minnaar’...
Dat is opzich wel handig. Ik loop geregeld in de avond door een natuurgebied van zo'n 20 km, kom dan meestal niemand tegen (of mensen die ik liever niet tegenkom).
Nee gaat niet om mijn man! Die vertrekt s ochtend en laat aan het eind van de middag weten wanneer hij thuis is haha Als hij iets van plan is in die tijd heeft hij geen eens een fake locatie nodig. Gaat om vrienden die dan inderdaad een “nananana” locatie sturen, te jaloersmakend
Ik deel het eigenlijk alleen met Mn man om niet te vergeten waar we de auto hebben geparkeerd haha. Vind dat zo handig!
Okee dat vind ik best apart. Ik stuur meestal locaties of iemand naar mij als ik ergens moet zijn en ik weet de weg niet (of andersom). En laatst ging mijn schoonzus ergens heen wat ver was toen stuurde ze livelocatie voor het geval er wat zou gebeuren onderweg. Maar ik ga mijn vriendin echt geen locaties sturen om haar jaloers te maken
Idd raar ja. Klinkt niet echt als goede vriendinnen. Een vriendin van mij doet dit met regelmaat. Om me te laten zien waar ze is. Vind dit altijd een beetje gek. Het is voor mij totaal niet van belang om te weten waar ze is.
Mijn man stuurde me ook eens een locatie door. Ik wist helemaal niet wat de bedoeling er van was. Vroeg hem ook wat ik er mee moest; Ja want dan kon ik zien waar hij was. Maar ik weet toch waar je bent? Ja maar dat is toch leuk om te zien? Hoezo is dat leuk om te zien? Ja gewoon omdat dat kan. Ja maar ik hoef dat helemaal niet te zien want ik weet waar je bent. Ja maar klik er nou ok eens op. Is best grappig. Dan klik ik er op en dan wat? Ja dan zie je dus waar ik ben. Ja maar dat weet ik ook wel zonder te klikken. Ja maar dan weet je dat ik aangekomen ben. Ja maar dat kan je me toch ook gewoon appen? Ja maar..ach laat ook maar. Ben dus aangekomen. Zou echt niet weten wat ik met een locatie aanmoet.
Haha heerlijke eindeloze discussie Maar ik ben er nu dus achter dat die fake locatie app wel bestaat maar nog niet of ik kan zien of de locatie echt of nep is.. iemand die dat weet?
nee kan je niet zien. Het enige waaraan je het zou kunnen zien is als iemand je een locatie stuurt uit New York en 3 uur later uit Amsterdam bv.
Maar als je dat vermoeden hebt en weet dat de mogelijkheid er toe is een locatie te faken, waarom zou je de moeite doen om te achterhalen of diegene daar dan ook daadwerkelijk is? (Er even vanuit gaande dat er niet een uur later vanaf de andere kant van het land een locatie wordt gedeeld) Ik snap het belang er niet van allereerst om überhaupt je locatie te moeten delen maar ook niet wat voor moeite er in gestoken moet worden om te achterhalen of het nep is of niet.
Nee.. ik denk dat ik een beetje doordraai haha Het zal wel gewoon kloppen maar dat je het kunt faken wist ik dus echt niet, ik was in shock
Zo erg is het toch niet? Kan mij het schelen dat een vriendin beweert ergens lekker sushi te eten terwijl ze eigenlijk thuis op de bank zit . En snap ook niet dat mensen fake locaties willen delen voor de lol.