Lyndsey(Ook Voor Fans Van Profiel - home.hyves.nl Lindsey van de Pfaffs Ik heb Debby ook. Lindsey krabbeld me zelfs terug. Gisteren hebben ze Lindsey op non aktief gezet,maar sinds vandaag is dat acount weer geaktiveerd. Lindsey had zelf mijn zusje gevraagd om hyve's vriendjes te worden,en Lindsey reageerde daarna op de buikfoto's van mijn zusje. Zou het echt Lindsey zijn,of 1 of andere viezerik?8)
Nep als je het mij zou vragen.... die foto's die ze gebruiken (kan niet alles zien) kan je zo van internet plukken, allebei! Dus ik geloof niet dat dat echt is
Tja, waarom zouden die niet op hyves kunnen zitten? Zijn ook gewoon normale mensen hoor... Gewoon afwachten, mocht het niet echt zijn zullen ze dr wel snel achter komen
Ja dat dacht ik ook, bekende hebben volgens mij meestal geen profiel wat niet zichtbaar is. En idd dat het gecheckt is door hyves. Vermoed ook een nepperd.
ik ben lid van de pfaffs fan hyve, en die hadden een mailtje naar de familie gestuurd, toen kregen ze terug dat zij allemaal niet op hyves zitten.
Volgens mij wel ja. Of het nou Nicolas is of Nicolay, volgens mij is het zo fake als wat. Waar mensen zich mee bezighouden zeg, en dan staat er nog een krabbel van 'Lindsey' op ook. Gezellig... Oh pardon, zei ik gezellig? Ik bedoelde zielig.
Meestal als een bekende nederlander ofzo op hyves is, dan staat dat als je je inlogt op die "startpagina" toch?! Tenminste heb er wel een aantal keer een paar voorbij zien komen...
ja er zijn echt zielige mensen op deze wereld. is hetzelfde met k3 die hebben ook allemaal fakers terwijl ze zelf helemaal niet op hyves zitten.Behalve Kathleen dan ( de oude)