Hoi dames, Misschien weet 1 van jullie dit. Op de site van nextdirect staat voor 17:00 besteld de volgende dag in huis. Maken ze deze belofte over het algemeen waar? Ik heb namelijk sandaaltjes voor het weekend besteld en kreeg ze vandaag binnen (aangezien het weekend was logischerwijs niet de volgende dag in huis). Maar nu zijn de sandaaltjes net een maatje te klein. Wij gaan woensdag in de avond op vakantie en nu vraag ik me af of ik de gok moet wagen om de sandaaltjes opnieuw te bestellen, in de hoop dat ze woensdag op tijd binnen komen. Heeft dit zin?
Geldt dat ook voor Nederland? Als dat er bij staat zou ik het wel durven gokken, aan deze heb je nu toch ook niks. Next is altijd erg snel, maar bestel ook altijd op vrijdag (vrije dag haha), dan is het er inderdaad op maandag.
Als je vroeg op de dag besteld vaak wel, later in de middag lukt ze vaak niet meer, dan is het een dag later.
Ik bestel er regelmatig en alles wat ik voor 17.00 bestel heb ik ook echt de volgende dag in huis gekregen.
Hier 1x de volgende dag binnen en twee keer zat er een dag tussen, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe laat ik toen elke keer besteld heb.
Hier meestal niet de volgende dag maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet omdat de producten vanuit Engeland verstuurd worden. Hopelijk krijg je het op tijd binnen!
Nee, normaal had ik dat ook niet verwacht. Maar aangezien het zo expliciet op de site staat mag je daar eigenlijk wel van uit gaan toch? Ik heb in ieder geval besteld, dus we zullen zien of het op tijd binnen is
Ik had het pas om 19.00 besteld en ook al de volgende dag binnen Heel verslavend, zoveel leuke kleding!
Hier niet, maar dat leek vooral aan DHL te liggen. Het was snel verzonden maar bleef vervolgens een hele dag in Duitsland hangen... Tsja Heb er pas voor het eerst besteld, leuke dingen!
Bij mij niet, gaat altijd een extra werkdag overheen. Maar in alle gevallen ligt dat aan DHL want bij de track en trace kan ik zien dat het wel degelijk op tijd de UK verlaat.
Klopt maar er staat ook dat het tijdens de sales periode (dat is nu toch?) En tijdens vakanties wat langer kan duren. Hopelijk heb je het snel binnen.
Oh dat heb ik helemaal niet gelezen. Ik krijg het morgen wel bezorgd zag ik staan, hopen dat het voor ons vertrek is
Er staat een sterretje bij en als je daarop klikt staat er dit: Next day delivery to home will not apply to orders placed after 5pm, on a bank holiday or during a sale period and is subject to stock, courier area and availability. Delivery times will be confirmed when you place your order.* Certain items are excluded from next day delivery, for a full list see nextdirect.com. *Exceptions apply - Please allow extra days for local holidays, UK national holidays and sale time. Collection may be required where duties are payable.