Bio Hcg

Discussie in 'De lounge' gestart door nikster, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Hallo dames,

Ik heb eigenlijk nog steeds niet mijn ouder gewicht van voor de bevalling terug, er plakken nog zo'n 15 kilo die er niet af willen.

Nu heeft mijn moeder dit dieet gedaan en is er 14 kilo mee afgevallen en is ook nog niet weer aangekomen (inmiddels 6 maanden geleden dat ze dit dieet heeft gedaan)

Ben op zoek naar ervaringsverhalen om een keuze te maken, wel doen /niet doen

Alvast bedankt!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou dit NOOIT doen. Dit is het hormoon dat gebruikt wordt in oa pregnyl injecties die sommige vrouwen hoog nodig hebben om zwanger te worden. Dat het dan misbruikt wordt om mee af te vallen vind ik echt ongelooflijk. (tijd terug was er een docu over, mama's sparen urine op voor MvM en een deel daarvan gaat naar dit soort praktijken, daar doe je het toch niet voor!)

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    dat is bij dit dieet net het geval, het gaat om een biologisch preparaat die dezelfde werking heeft.

Werking HCG en Bio-HCG+

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Zoek ff in het forum.. lees ff de fijne discussies ( sommigen weten niet dat er naast de natuurlijke ook een synthetische hcg op de markt is ( wat ik begrepen heb...) )

Ik zou voor 15 kilo niet zo'n gedoe hebben.. Wat heb je zoal wel geprobeerd?

Probeer t sjb "gewoon' met normale voeding... niet met suplementen of hoe je iets wilt noemen buiten eten om wat normaal/gebruikelijk is voor een mens..

Ik volg nu TLC, maar voor 15 kilo zou ik dat ook niet doen... ( in mijn ogen is 15 kilo "niks" , maar als t in de weg zit.. is t teveel)

Heb je BEP geprobeerd, of Geertje van der Meer of Sonja Bakker... Alle drie leuke boeken, handige tips en normaal eten...

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb deze kuur in het voorjaar gedaan en ben er toen 13 kilo mee afgevallen, het gewicht is er ook niet meer bijgekomen ondanks het feit dat ik nu weer "normaal" eet. :) Dieet is gewoon voorgeschreven door ha/dietiste dus kreeg ook alles vergoed van zorgverzekering. Kortom, ik kan het aanbevelen. Ik vond het ook niet heel zwaar om te doen, had eigenlijk nooit honger alleen wel lekkere trek. Het is trouwens een fabeltje dat het hormoon schaars is, alleen de produktiekosten zijn ontzettend duur waardoor er zo'n leuk prijskaartje aanhangt. Moeders van Moeders is trouwens onderdeel van één van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld (heb er gewerkt), dus niet bepaald onafhankelijk. ;)

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    Ik heb al sporten en gewoon gezond eten geprobeert, sjb, en kalorieen tellen.

Mijn probleem is dat ik het ontzettend moelijk vind om van de zoete dingen af te blijven en na het dieet in een gezond patroon te blijven.

Met dit dieet krijg je daarin ook veel begeleiding tijdens en na het proces, dat sprak me vooral aan. Ok en het snelle resultaat.

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    thnx nikki voor je antwoord!... Zijn er nog meer ervaringsdeskundigen?

8. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik heb het cambridge dieet gedaan daarmee 15 kilo afgevallen in korte tijd. Geen pillen maar shakes en prima te doen. lees er maar eens over. Ik was geen voorstander van dieten op deze manier maar het heeft mij wel even op weg geholpen. Ik moet nu nog 10 kilo kwijt maar doe dit verder met sporten.

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook ik heb het bio hcg dieet gevolgd vorig jaar.

Ben er in totaal 14kg mee afgevallen! (er zitten er ondertussen wel veer 14 bij, haha!)

Ik word een beetje moe van meiden die gelijk zitten te schreeuwen dat hcg is bedoeld voor pregnyl enz enz...
    Want dit is dus de biologische versie...vandaar BIO ervoor!

Ik heb het zelfs gevolgd toen ik bezig was met ICSI en dus zelf pregnyl nodig had en heb de instelling waar ik het gevolgd heb uitdrukkelijk gezegd dat ik niks wil waar hcg in zit, omdat ik ook vind dat dat niet voor dieeten moet worden gebruikt!

En ik vond die 15kg eraf heerlijk hoor!
    Ik zou het voor 5kg niet doen, want het is vrij zwaar om te volgen, maar 15kg vind ik wel iets anders!

Succes!
    Liefs

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    ik heb weightwatchers gedaan en ben er zo'n 25 kilo mee afgevallen door.....gewoon, normaal en gezond te eten. Geen suplementen, pillen en poedertjes. Gewoon gezond eten. Als je aanleg hebt weet je dat je leven(s)lang hebt en altijd op zal moeten letten op wat je eet. Je kan niet de rest van je leven pillen blijven gebruiken. Je moet jezelf gewoon een gezond eetpatroon aanleren. Dat is iets wat je de rest van je leven vol kan houden.

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Aangezien het bijbehorende dieet 500 kaloriën per dag heeft lijkt me dit niet gezond.

Deel Deze Pagina