Nelson - Hoge laarzen - Hoge laarzen - Damesschoenen - Nelson Schoenen deze heb ik vorig jaar gekocht ze lopen nog steeds goed en ze hebben ook een goede zool! ze hebben er trouwen nog veel meer Bontlaarzen - Nelson Schoenen
Piet Kerkhof heeft ze in het zwart en bruin. Actiesport en perrie sport ook alleen dan die wat lagere types.
wat moet je nou met je struisvogel politiek. Ik gaf me mening en jij de jouwe ook ga nou niet door. wat een hekel heb ik aan zulke mensen zeg zo en nu jij weer. of houden we nu eens op heb niet gevraagt om een antwoord terug. jij gaf ;t wel dus is nu mijn beurt. hoop dat dit kan stoppen nu want de ts heeft hier niets aan en ikzelf ook niet. heb wel wat beters te doen. DAGGGG
Ik heb ook de nep uggs en gebruik ze ook als pantoffels in huis. Heerlijk warm. De "uggs" die MrsNuke heeft heb ik ook, deze gebruik ik ook voor de winter buiten. Die zijn helemaal warm, heerlijk. Binnenkort ben ik jarig, maar zou toch wel heel erg graag een paar echte uggs willen hebben. Dus moet mannetje maar even lief aankijken @Gonca, Maar wow, op het plaatje die jij had toegevoegd, vind ik het linker paar ook wel heel erg stoer. Staan deze ook op de Dolcis site? Want heb gelijk ven gekeken, maar zag ze niet staan, of ik kijk er overheen?
ik vind dat bond aan de zijkant niets. Haha ik ben nog al kies keurig . Vind alleen die hoge mooi en dan zwart... Maar hier in de buurt hadden ze ze nergens. Heb ik met me stomme de echte uggs gepast en die stonden zo mooi... maar ja de prijs haha hoop dat michelle nog reageerd
ik kreeg net de folders binnen voor aankomende week en daar zat een bristol krantje bij hoge zwarte nep uggs op het plaaatje zagen ze er opzich wel oke uit voor een 10 euro ze staan nog niet op de site van bristol omdat de folder nog niet in gaat.. meschien is het wat!
Ow dank je wel.. Ik heb nog geen krantje gehad krijgen we pas dinsdag ofzo maar kijk maandag meteen even op de site.
hier mazzel de buurvrouw loopt ermee dus ze komen smorgens aan en 9 van de tien keer loopt ze er smidags mee en ander loop ik even naar der toe voor zo'n pakketje
Hou er wel rekening mee dat de goedkope Uggs binnen no time niet toonbaar mee zijn... je gaat er helemaal schuin op lopen! Dus vooral voor je kinderen (las ik hier ergens) zou ik zulke nep schoenen niet aanschaffen, weet je hoe slecht!
Dat klopt idd wel maar voor 20 of iets meer kan ik dat wel proberen. Zij ze niets gooit ik ze weg... Maar bedankt voor de tip.