nep uggs

Discussie in 'De lounge' gestart door klavertje4, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nou dat bedoelde ik inderdaad, ze gaan compleet langs de zool lopen! En dat je dat voor jezelf niet erg vindt oke, maar zulk soort schoenen zou ik niet willen voor mijn kind!

Plus, dan kan je beter die 20 euro sparen en in 1 keer goede kopen... mijn cardy's (en die zijn nog wel gebreid) heb ik al ruim 3 jaar !

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Er bestaan ook "nep" uggs van wel echte schapenvacht, maar dan niet van het merk ugg australia. De term uggs betekent namelijk altijd sheepskin boots. Zo heb je in nieuw zeeland een merk dan mooie laarzen maakt, maar goedkoper dan ugg australia. Echte uggs zitten namelijk wel veel en veel beter dan neppers. Kijk hier maar; Sheepskin Boots Shop Online - New Zealand Nature

3. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL

Dank je ga even kijken.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja maar zo heb je bijv ook Emu's

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

moet wel zeggen dat het meestal van die 12/16 jarige zijn die er naast gaan lopen omdat ze ook te beroerd zijn om hun voeten op te tillen.. heb altijd zo'n hekel aan dat geslof:);)

6. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    je heb ook zoiets van replay die zijn ook mooi weet alleen niet hoe duur die zijn

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont, ze hadden ze ook bij de primark die zit oa in Rotterdam.

Voor 6 euro, de binnenkant is een soort wol dus je kunt ze ook omslaan.
    De lage zijn daar 4 euro.

8. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL

In gelderland dus dat is een beetje ver voor me maar toch erg bedankt voor het meedenken en wil ooit nog na primark hoor daar zulke goede dingen over.

9. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL

iets van 90 euro maar die vind ik zo druk met die print van diamanten voor op... die ik heb gezien weet niet of er nog meer zijn.

10. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    zijn nep uggs net zo warm als de echte.....en blijft de pasvorm dan ook goed...??

zo ja, dan ga ik me voor mijn kop slaan...
    heb net echte uggs gekocht...die half lage met dat knoopje...in het zwart...
    ben er zo blij mee....

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat is ook mijn advies. Ik heb een paar 'echte' uggs, maar ook een paar hand gemaakte uit New Zealand ( familie heeft die meegenomen )
    En echt waar, die is kwalitatief beter dan die zgn. echte uggs.

Dus wellicht kan je daar naar kijken.

12. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dames allemaal bedankt voor jullie tips...
    Maar kan niet slagen met de nepperd die zitten niet zo fijn als de echte. deze had ik gepast in de winkel en dat had ik niet moeten doen haha.
    Ga nu verder sparen voor de echte.
    Zal vragen of ze dit topic doen sluiten.

Deel Deze Pagina