Kleur muur werkkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Sophie221, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Dag dames,

dit weekend wil ik mijn werkkamer aanpakken. Ik wil 1 muur Geldersblauw van Flexa maken.
    Echt diep, donker blauw.

Eerst wilde ik een andere muur dan in een vele lichtere tint blauw maken. Maar nu weet ik het even niet meer. Ik wil het stijlvol, geen baby blauw, liefst ook geen groentint en uiteraard als aanvulling op het Geldersblauw. Op internet zie ik honderd tinten waardoor ik het niet meer weet.

heeft iemand advies of wellicht een foto van een dergelijke kleurencombinatie?

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Mooie kleur!
    Ik denk dat iets met poederroze of een lichte oudroze tint mooi is.
    Zoiets als het stoeltje op deze foto. Of dat wit met een roze tint erdoor. Weet zo het nummer niet, maar daar is geloof ik ook een ralkleur van.

Bijgevoegde bestanden:

• fonq.jpg
      fonq.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      42
    Sophie221 en Huismuisie vinden dit leuk.
  3. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.885
    5.832
    113
    Vrouw
    Licht roze is inderdaad erg mooi. Wij hebben op de kamer van de jongste “drifting cloud” op 3 muren en de andere muur is ook heel donkerblauw. Het is niet meer wit, maar een heel licht blauw grijs, dat mooi is, als er verschillend licht inval is door de dag heen.

Sophie221 vindt dit leuk.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Die poederroze is inderdaad wel erg gaaf erbij. Staal/beton look erbij zie je ook wel maar dat maakt t gelijk weer zo kil-ig

Kan wel zijn dat je je verlichting aan moet passen. Maar dat hangt van de hoeveelheid natuurlijk licht en de grootte van de ruimte af.

Hier een kleine werkruimte met licht uit 1 velux raam, dat houdt dan niet echt te over.

Sophie221 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina