ik heb het net andersom,had een bod staan voor een vaas(al best lang) diegene reageerde niet.Dus ik haal mijn bod weg,krijg ik net mail of ik die vaas nog wil want dan mag ik hem toch hebben voor dat geld .....rare mensen heb je toch #-o
jawel maar als ik er geen reactie op krijg en ik heb in de tussentijd op vele andere advertenties geboden ga ik echt niet overal mijn bod verwijderen hoor (doen ze bij mij ook nooit)... krijg ik een reactie van iemand die akkoord gaat met mijn bod, maar waar ik van af zie stuur ik ze altijd netjes een mail terug met hoe en wat.... dat zijn dingen die houd je gewoon op marktplaats dat weet je, en tis een simpele knop om iemands bod te verwijderen maar vele laten een bod staan omdat andere dan zien dat er meerdere "interesse" hebben....
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen, ik wordt bedolven onder de emails, ik geef aan dat ik de computer kom brengen en weet ik veel wat allemaal, maar ze willen wel allemaal voor een dupje op de eerste rij,er staat duidelijk aangegeven dat ik een vaste prijs heb, krijg ik een email: Voor 30 euro minder kom ik hem vanavond halen. Ja jeetje...
Hier ook zo iets soortgelijks! Voor een caravan, telkens bieden, biedingen weer verwijderen. Ik word er helemaal gek van. Ben van plan diegene een mail te gaan sturen met de vraag als hij toch die biedingen blijft verwijderen dan ook niet te bieden! ( hij biedt ook telkens hetzelfde bedrag, dan weer tien euro erboven, dan weer hetzelfde)
Verdorie zeg, zou me niet moeten laten opnaaien maar ik doe het toch, ff spuien... Heb vd week een boek op MP gezet (een horeca-boek). Er waren al snel 2 actieve bieders. Ik heb op google gekeken en het nlijkt een super gewild boek te zijn omdat die versie nu niet meer verkrijgbaar is. Prima, 1e bod begon met 4 euro. vandaag stond ie op 50 . één vd 2 bieders was een meisje/ vrouw. al bij 15 euro stuurde ze een mailtje of ze het boek voor die prijs kon overnemen. Toen ik niet binnen 12 uur antwoordde (had de mail nog niet gechecked) kreeg ik meteen een pissige mail dat ze op zn minst een reactie had verwacht Ik teruggemaild dat ik de mail nog niet had gelezen en de biedingen nog zou afwachten. (tja er werd immers nog volop geboden). Daarna bleef ze steeds bieden (dat laatste bod was ook van haar.) Kreeg ik vanavond ineens een waslijst met 'verwijderde biedingen'en een mailtje van haar; ik heb alles verwijderd , vind het nu wel welletjes. u reageert niet eens op mijn mailtjes. Het is gewoon diefstal. wachten tot de idioot erin trapt. ik heb mp getipt want mensen zoals u mogen niet verkopen. Wat wil ze dan?! Ik zet een advertentie op 'bieden' en zolang er steeds volop geboden wordt ga ik er toch niet opeens mee stoppen of wel dan? Oh ja ze beweerde ook dat ik zelf de tegenbieder was en alle andere biedingen dus 'nep' waren (die zou ik er zelf bij gezet hebben) In gedachten heb ik al niet zulke vriendelijke dingen met deze mevrouw gedaan. Tis toch bizar, soms zet ik iets op mp en vind het ook leuk om te doen, krijg je zoiets.... Voel me echt boos.... Zwangerschapshormonen kunnen het niet eens zijn, moet je nagaan.... Sorry hoor, moest het even kwijt.
MP...Hoera ! Mijn moeder probeert via MP d'r inboedeltje te verkopen. Het is nog zgan. Bestaat uit leren bankstel, dressoir tv kast eethoek en salontafel.. Krijg ze biedingen van 50 euro...voor alles... Ja daag das toch ook voor niets..kan ze het net zo goed weggeven?!