Nephoesten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ladylittleangel, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Eergisteren lag Fay in de box en ik dacht wat hoor ik nou?

Uche uche vanuit de box, maar echt heel grappig.
    Dus ik ga kijken, ligt mevrouw daar te hoesten/lachen met haar tongetje ook echt uit haar mond!!!

Nu doet ze het dus best vaak, hoesten met een grote glimlach.
    Het klinkt ook niet echt 'echt' zegmaar, ze heeft er ook een hoop lol in...

Ik moet er wel vreselijk om lachen hoor...
    Maar kan dit kwaad? of is het gewoon een fase...

Ze heeft de 19 wkn sprong natuurlijk gehad en ze is aanzienlijk vooruitgegaan en kan nu veeeeeel meer, omrollen is ook favoriet (van mij niet want ik moet haar om de 10 minuten terugrollen :))

Doen jullie kindjes dat ook, nephoesten?

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ja hoor, deed mijn zoontje ook heel veel. Superschattig. Ik zou niet weten waarom dit nou kwaad zou kunnen;) Over een tijdje is ze het weer zat en komt ze weer met iets anders.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou marinte maakte hier toevallig wel allemaal van die rare astmageluiden vandaag. deed ze volgens mij ook express want ze lachtte er volop bij

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja hoor, mijn zoon doet dat ook. Ik hoor soms ook ineens: UHUUUMMM. Dan schraapt hij zijn keel en kijkt hij er heel gewichtig bij...hahaha... boef ;)

5. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Kleine boefjes allemaal ook ;)
    Vind t wel echt heel leuk hoor, vaak kijkt ze ook even of ik het wel zie :D

6. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Mijn zoontje doet het ook. En als we zeggen: moet je poepen?? Dan gaat hij persen :D. Gek kind!

7. aukie

aukie Actief lid

Apr 6, 2008
    343
    0
    0
    Nephoesten ja zeker, tegenwoordig ook neplachen. Uit het niets schaterlachen, heel komisch.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat nephoesten hebben ze hier ook een tijdje gedaan. Helemaal geweldig leken ze het te vinden. En als je dan zelf 'kuch, kuch' terug deed, begonnen ze te lachen en deden het zelf dan ook weer. Volgens mij is het gewoon uitproberen van iets nieuws. Net zoals het gillen wat een paar maanden later kwam...;)8)! Haha!

9. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Haha . Ja ken het helemaal.Jayden doet het soms nog steeds als ie aand8 wil. Krijg soms echt een hartverzakking. Maar drna is het altijd wel weer grappig dat gekuch.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh ja dat gillen:x grrrrr dat doet echt pijn aan je oren. maar dat koppie erbij is zoooo lief:)

11. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Haha, hier doet ze dat ook al een tijdje en dan idd kijken of iedereen het gehoord heeft.
    Nu maakt ze sinds een paar dagen ook expres hijg geluiden ( en dat gaat hard!)..;) wat zullen de mensen we niet denken als ze achter onze tuin doorlopen..

Ik vind het helemaal geweldig die geluiden!
    Laatst was er een vriend op de koffie en ik lag helemaal dubbel met hem om iets en mevrouw was keihard nep aan het lachen met ons...

12. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Hier is het tegenwoordig zo dat meneer heel hard begint te lachen als je zelf iets doet wat eigenlijk niet mag (hoe weet hij in godsnaam dat juist die dingen eigenlijk niet 'horen').
    Als je een keer wat lucht laat ontsnappen, dan ligt meneer helemaal krom van het lachen. Ook als je een boer laat, dan is het het feest.
    Zelfs als hij zijn eigen scheetjes hoort, moet hij lachen :(. Raar kind heb ik toch, :D

Gr. Marieke

13. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Hoesten is nog steeds hot.
    Niezen ook.
    Dikke lol.

Een dramatische verslik-scene gaat uiteindelijk altijd over in een uche uche nephoest festijn, met tongetje op dr kin ;)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha mijn dochter is nog niet zover maar het klinkt erg grappig moet ik zeggen!

15. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hier ook lekker nep hoesten....

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    nep hoest jaaaa! Heb ik een kriebel in mijn keel krijg ik een echo na van mijn gehoest. Echt een lol dat hij heeft! We kunnen ook om de beurt hoesten is ook leuk.

17. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha mijn kleine ventje doet dat ook :D
    En nu heeft hij iets heel mafs, gaat hij bellen blazen met zijn speeksel :( Kan hij zich in de box lang mee amuseren, maf kind :D

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

haha leuk, Sterre heeft dat ook een tijd gedaan :D

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

hihi, schattig is dat he?

Hier is momenteel nepschrikken in. Als hij schrikt dan snuift hij altijd en gooit hij zijn armpjes wijd. Nu kan hij dat dus ook zomaar doen, en als ik het dan na doe doet hij het daarna weer :)

20. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    hahahaha , hier ook zo drama qween , nephoesten en een lol dat ze heeft , en maar rond kijken of iedereen het gehoord heeft.. ! zo niet , dan doet ze het nog wel een keertje hoor !

Share This Page