Eergisteren lag Fay in de box en ik dacht wat hoor ik nou? Uche uche vanuit de box, maar echt heel grappig. Dus ik ga kijken, ligt mevrouw daar te hoesten/lachen met haar tongetje ook echt uit haar mond!!! Nu doet ze het dus best vaak, hoesten met een grote glimlach. Het klinkt ook niet echt 'echt' zegmaar, ze heeft er ook een hoop lol in... Ik moet er wel vreselijk om lachen hoor... Maar kan dit kwaad? of is het gewoon een fase... Ze heeft de 19 wkn sprong natuurlijk gehad en ze is aanzienlijk vooruitgegaan en kan nu veeeeeel meer, omrollen is ook favoriet (van mij niet want ik moet haar om de 10 minuten terugrollen ) Doen jullie kindjes dat ook, nephoesten?
Ja hoor, deed mijn zoontje ook heel veel. Superschattig. Ik zou niet weten waarom dit nou kwaad zou kunnen Over een tijdje is ze het weer zat en komt ze weer met iets anders.
nou marinte maakte hier toevallig wel allemaal van die rare astmageluiden vandaag. deed ze volgens mij ook express want ze lachtte er volop bij
Ja hoor, mijn zoon doet dat ook. Ik hoor soms ook ineens: UHUUUMMM. Dan schraapt hij zijn keel en kijkt hij er heel gewichtig bij...hahaha... boef
Dat nephoesten hebben ze hier ook een tijdje gedaan. Helemaal geweldig leken ze het te vinden. En als je dan zelf 'kuch, kuch' terug deed, begonnen ze te lachen en deden het zelf dan ook weer. Volgens mij is het gewoon uitproberen van iets nieuws. Net zoals het gillen wat een paar maanden later kwam...8)! Haha!
Haha . Ja ken het helemaal.Jayden doet het soms nog steeds als ie aand8 wil. Krijg soms echt een hartverzakking. Maar drna is het altijd wel weer grappig dat gekuch.
Haha, hier doet ze dat ook al een tijdje en dan idd kijken of iedereen het gehoord heeft. Nu maakt ze sinds een paar dagen ook expres hijg geluiden ( en dat gaat hard!).. wat zullen de mensen we niet denken als ze achter onze tuin doorlopen.. Ik vind het helemaal geweldig die geluiden! Laatst was er een vriend op de koffie en ik lag helemaal dubbel met hem om iets en mevrouw was keihard nep aan het lachen met ons...
Hier is het tegenwoordig zo dat meneer heel hard begint te lachen als je zelf iets doet wat eigenlijk niet mag (hoe weet hij in godsnaam dat juist die dingen eigenlijk niet 'horen'). Als je een keer wat lucht laat ontsnappen, dan ligt meneer helemaal krom van het lachen. Ook als je een boer laat, dan is het het feest. Zelfs als hij zijn eigen scheetjes hoort, moet hij lachen . Raar kind heb ik toch, Gr. Marieke
Hoesten is nog steeds hot. Niezen ook. Dikke lol. Een dramatische verslik-scene gaat uiteindelijk altijd over in een uche uche nephoest festijn, met tongetje op dr kin
nep hoest jaaaa! Heb ik een kriebel in mijn keel krijg ik een echo na van mijn gehoest. Echt een lol dat hij heeft! We kunnen ook om de beurt hoesten is ook leuk.
Ha ha mijn kleine ventje doet dat ook En nu heeft hij iets heel mafs, gaat hij bellen blazen met zijn speeksel Kan hij zich in de box lang mee amuseren, maf kind
hihi, schattig is dat he? Hier is momenteel nepschrikken in. Als hij schrikt dan snuift hij altijd en gooit hij zijn armpjes wijd. Nu kan hij dat dus ook zomaar doen, en als ik het dan na doe doet hij het daarna weer
hahahaha , hier ook zo drama qween , nephoesten en een lol dat ze heeft , en maar rond kijken of iedereen het gehoord heeft.. ! zo niet , dan doet ze het nog wel een keertje hoor !