Mijn dochter doet het ook . Soms omdat ze het leuk vind klinken, voor de grap, en soms omdat ik hoest, dan doet ze me na. Lijkt me niet dat het kwaad kan.
Zo schattig , timo deed dat ook heel veel hahaha ik moest er ook altijd erg om lachen, hij doet t soms nog als hij vindt dat hij te lang geen aandacht heeft gehad
oh hier ook gehad hoor... dan ging ik hoesten en deed ze me na. mn ouders dachten dan eerst dat ze verkouden was tot ze erachter kwamen dat ze ze in de maling nam. als ik dr op dr ruggetje tik omdat ze zich verslikt,dan vindt ze dat leuk en gaat ze nog even nep door zodat ik ook moet doorgaan.hihi maf dat naapen he...
Dat heeft mijn zoontje ook een hele tijd gedaan, heel erg grappig. Mijn moeder zei vroeg altijd: ach toch! als 1 van ons moest hoesten, dat heb ik automatisch overgenomen, en als we bij mn ouders zijn zeggen wel 4 mensen ach toch als hij hoest, dus als hij even geen aandacht krijgt gaat hij hoesten het is nu wel minder, hij schreeuwt nu gewoon heel hard hey!
Ojaaa dat nephoesten, hihi. Dat gillen vind ik idd minder, vooral als ze dat opeens vanuit t niets doet...midden in de supermarkt Waar Vera ook helemaal gek van is, is haar tong uitsteken en pfffffrrrtt! Dat doet ze al zo lang en ze blijft t leuk vinden (ik ook hoor). Soms wordt ze wakker en is dat t eerste wat je hoort, geweldig! Of als ze aan t jammeren is om in slaap te komen. Opeens is t dan stil...en dan pfrrttt!! Hahaha, de grapjas
Nephoesten heeft ie inderdaad ook gedaan. En hij is nu net de fase voorbij van 'TAAAATAAAAATAAA TATATATAAAAAAA TAAAAAAAAA' jeeee wat ging dat hard zeg En meestal stak ie daarbij zijn tong heel ver naar buiten haha. Nu brabbelt ie weer gewoon, op normale toon