staat er bij iemand al een kerstboom???

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vroeg het me zo af, omdat sommige mensen er altijd vroeg bij zijn...

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Nog niet maar het kriebelt wel :D

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee dat lijkt me een beetje raar voor de kindjes haha

4. Hier ook niet hoor.
    Maar ik heb de eerste al wel gezien.

lijkt mij dat je hem met de kerst dan spuugzat bent

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nee, verschrikkelijk vind ik dat. Nu hebben we dan kinderen en vieren we sinterklaas maar als ze straks er uit zijn gegroeid dan nog doe ik pas na 6 december de kerstboom optuigen, gewoon puur uit respect voor het Sinterklaas feest.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier komt hij het weekend na 5 december.

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hier komt de kerstboom wel vroeg dit jaar, misschien volgende week al. We gaan 1 week voor kerst een nieuwe vloer leggen, en dat duurt ook wel een weekje, dus dan is er geen ruimte voor een boom. En afbreken terwijl dat ding net 1 week staat vind ik zo zonde.

We zijn gek op kerst (vooral ik) dus vandaar dat we de boom vroeg neerzetten, dus wil er wel een weekje of 3 van genieten. Als ik daarna nog puf heb, zet ik em na de verbouwing/kerst wel opnieuw neer.

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Nog niet. Ook al vieren we (nog) geen Sinterklaas, de kerstboom staat er altijd pas na 5 december. Het liefst meteen wel het weekend na Sinterklaas. Na de kerst is ie ook vaak snel weer weg, meestal voor Oud en Nieuw al, omdat ik het dan spuugzat ben.

9. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet, pas na de sinterklaas :) Anders word het zo gek verhaal voor de kids. Maar zodra de goedheiligman het land uit is komt de kerstboom erin :).... Al zie ik er stiekem tegen op om een boom uit te kiezen ;) (Hebben een echte boom en ik ben nogal een zeikerd want wil de perfecte echte boom )

10. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hier staat die nog niet, maar wel altijd eind november of begin december, ik heb nog nooit gewacht tot sinterklaas weg is.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier komt hij het weekend van 1 December in huis.

12. hier komt hij na de sinterklaas!

13. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Heb wel al wat kerstspullen gekocht maar de boom komt pas na sinterklaas

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Eerst Sinterklaas de deur uit en dan pas de kerstboom erin. Meestal 6 dec of het weekend na sinterklaas.

Ik heb hier in de wijk al 2 kerstbomen gespot en ik ben gek op kerst enzo maar nee de sfeer is er nog niet dan vind ik.

15. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    staat nog niet maar duurt niet lang meer denk ik..
    ben alweer kerstspulletjes aan het hamsteren en kan niet wachten om alles weer op te tuigen/ te versieren!
    probeer pas na sinterklaas te doen maar ben bang dat ik dat niet ga redden.. vind kerst zooo gezellig!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier in de straat 1 huis met kerstversiering sinds deze week.
    Vind het wel erg vroeg! Ik ben gek op de kerst maar hier niet eerder dan 6 december.

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hier staat er 1 sinds vandaag.:)
    Normaal vind ik het not done om hem voor 5/12 neer te zetten.
    Maar dit jaar is een uitzondering. De oudste 3 geloven niet meer en de jongste 2 snappen er nog niks van.
    Zo zat ik gisteren op een gegeven moment de intocht in mijn eentje te kijken, de warme chocomelk en de kruidnootjes waren zo op en toen waren ze 1 voor 1 zomaar ´verdwenen´.;)
    Daarbij is het dit jaar voor het eerst dat hun vader er niet is met de feestdagen. Dus maak ik het nu al vast een beetje gezellig in huis.
    2 december komt de adventsster voor het raam en na 5/12 komen dan ook de andere kerstdingen. Zoals de kerst-stukjes, het dorp en de raamversieringen e.d.

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ook altijd pas na sinterklaas. Lijkt me een beetje bizar om pakjesavond te vieren met een kerstboom. Bovendien is er hier een praktisch punt: we vieren hier sinterklaas met mijn ouders, schoonouders, en alle broers en zussen met hun kids, dus hebben alle ruimte in de huiskamer nodig om mensen en surprises kwijt te kunnen. Hahaha! :D

19. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Hier komt de kerstboom na Sinterklaas. Heb hier al wel in de buurt een huis gespot die van binnen al in kerstsfeer is.

20. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Nah pas na 5 dec altijd hoor. Eerder is er idd de sfeer nog niet naar. Ik denk dat wij dit jaar helemaal geen kerstboom opzetten. De enige plek waar hij kan staan, daar staat de box nu voor de jongste. Dus volgend jaar weer...

//skyradio is ook altijd vrijwel direct na 5 dec al bezig om de kerstnummers ten gehore te brengen. Als ik inde auto zit dan denk ik altijd: Huh nu al

Deel Deze Pagina