Pffff.... snurkende vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    M'n vriend is neusverkouden en dan snurkt ie dramatisch hard, niet leuk :x Anders snurkt ie alleen op z'n rug, dus een duwtje is vaak genoeg om hem weer op z'n zij te krijgen, maar met z'n neus vol maakt het niet uit hoe ie ligt, dat nare gore rochelgeluid is er constant!
    Ben al zo moe en nu lig ik halve nachten wakker van dat kabaal naast me... blegh.
    Probleem is ook nog dat we geen logeerbed vrij hebben en ik ivm bekkenklachten niet lekker meer op de bank slaap ;)

Nog lotgenoten hier? ;)

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Yup hier nog een die het bos aan het omzagen is!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jij in bed blijven liggen en hij op de bank slapen!! Maar waardeloos is het zeker wel, het is namelijk heel herkenbaar.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Die van mij slaapt al 2 nachten op de bank omdat ie een cursus zeehondblaffen aan t volgen is. Vorige weer was ie ook zo neusverkouden en dat was echt niet tof. Je wordt er dan ook zo chago van en boos omdat je niet kan slapen....

5. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Kan hij dan niet een paar nachtjes op de bank slapen. In ieder geval totdat hij weer af is van zijn verkoudheid. Ik weet hoe vermoeiend het is als je niet kan slapen door gesnurk. S'ochtends ben je helemaal gebroken, helemaal nu je zwanger bent heb je een goede nachtrust nodig.

succes!

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    slaap er dwars door heen :d nergens geen last van

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    erg is dat die snurkende kerels, als mijn man verkouden is blijf ik aan het porren

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou hem ook lekker naar de bank sturen hoor!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik knijp ff manlief zn neus dicht, dan gaat ie ff door zn mond ademen.
    Net lang genoeg voor mij om in slaap te vallen.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik slaap al maandenlang zeker 3x per week in het logeerbed door het snurken. Ik word er helemaal gek van, en het is natuurlijk ook niet gezond om 3 nachten per week apart van elkaar te slapen. Niet bepaald gezellig. Maar anders trek ik het gewoon niet, want dan word ik 's nachts constant wakker van zijn gesnurk. Ik slaap tegenwoordig heel licht vanwege mijn zoontje, vandaar.

Ik wou dat er een wondermiddeltje tegen snurken bestond, dus als iemand iets weet...?

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou ik werk niet en m'n vriend wel, en daarbij heeft ie een hernia gehad en is de bank ook voor hem niet al te goed.
    Dus ik vind dat ie met z'n 12-urige werkdagen z'n rust ook wel moet krijgen.

Maar vanavond ga ik weer op het luchtbed slapen als het nodig is, vannacht hadden we een logee en kon dat niet ;)

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mijn man snurkt ook erg, helemaal als ie een biertje op heeft of verkouden is. Meestal helpt een por wel eventjes, maar soms slaap ik met oordopjes in.

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    mijn man snurkt ook altijd! verkouden of niet! duwen enz helpt niet. dus ik slaap altijd met oordoppen in! werkt prima! soms hoor ik het nog heel zachtjes maar zonder doppen kan ik echt niet slapen.
    nu ben ik ziek enook veel verkouden en nu heeft hij mij voor het eerst horen snurken als een oude vent zoals hij zegt haha.

14. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    idd herkenbaar

en kei irri

ik kan doen wat ik wil,meneertje blijft een bos omzagen

15. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als mijn man een paar biertjes drinkt dan zaagt hij ook altijd een heel bos omver. Ik doe dan oordopjes in. ff wennen om er mee te slapen maar het is echt ideaal.
    Dan zorg ik dat ik ook eerder op bed lig, ik merk het niet eens als hij dan gaat.

Zie dat er meerdere zijn haha

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je vriend moet even stomen, (vlak voor het slapen gaan) die capsules kun je zo bij de drogist kopen.
    Irri als ze snurken, sterkte ermee.
    Ik geef mijn man meestal een duw, net zolang tot hij stopt :D

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier ook een snurkende vriend. :)

Ik slaap al heeel lang met oordopjes! Heerlijk!! :D

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hier ook een mannetje die bijna altijd snurkt, voor het slapen gaan chek ik altijd, oke 2 oordoppen onder mn kussen ik kan slapen hahahaha

en die gebruik ik dus ook zeer regelmatig en werkt prima :D

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik durf eigenlijk geen oordopjes in te doen, ben bang dat ik dan de kinderen niet hoor :(

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik wordt ook al een week of 3 tig keer wakker van het loeiharde gesnurk :S En helaas val ik bijna nit meer in slaap als ik wakker ben.
    hier helpt porren en schoppen niks helaas, want zelfs als hij nog wakker is snurkt hij heel hard..
    We hebben geen extra kamer meer over, maar ik ga zeker morgen oordopjes kopen!!!

Deel Deze Pagina