M'n vriend is neusverkouden en dan snurkt ie dramatisch hard, niet leuk :x Anders snurkt ie alleen op z'n rug, dus een duwtje is vaak genoeg om hem weer op z'n zij te krijgen, maar met z'n neus vol maakt het niet uit hoe ie ligt, dat nare gore rochelgeluid is er constant! Ben al zo moe en nu lig ik halve nachten wakker van dat kabaal naast me... blegh. Probleem is ook nog dat we geen logeerbed vrij hebben en ik ivm bekkenklachten niet lekker meer op de bank slaap Nog lotgenoten hier?
Jij in bed blijven liggen en hij op de bank slapen!! Maar waardeloos is het zeker wel, het is namelijk heel herkenbaar.
Die van mij slaapt al 2 nachten op de bank omdat ie een cursus zeehondblaffen aan t volgen is. Vorige weer was ie ook zo neusverkouden en dat was echt niet tof. Je wordt er dan ook zo chago van en boos omdat je niet kan slapen....
Kan hij dan niet een paar nachtjes op de bank slapen. In ieder geval totdat hij weer af is van zijn verkoudheid. Ik weet hoe vermoeiend het is als je niet kan slapen door gesnurk. S'ochtends ben je helemaal gebroken, helemaal nu je zwanger bent heb je een goede nachtrust nodig. succes!
ik knijp ff manlief zn neus dicht, dan gaat ie ff door zn mond ademen. Net lang genoeg voor mij om in slaap te vallen.
Ik slaap al maandenlang zeker 3x per week in het logeerbed door het snurken. Ik word er helemaal gek van, en het is natuurlijk ook niet gezond om 3 nachten per week apart van elkaar te slapen. Niet bepaald gezellig. Maar anders trek ik het gewoon niet, want dan word ik 's nachts constant wakker van zijn gesnurk. Ik slaap tegenwoordig heel licht vanwege mijn zoontje, vandaar. Ik wou dat er een wondermiddeltje tegen snurken bestond, dus als iemand iets weet...?
Nou ik werk niet en m'n vriend wel, en daarbij heeft ie een hernia gehad en is de bank ook voor hem niet al te goed. Dus ik vind dat ie met z'n 12-urige werkdagen z'n rust ook wel moet krijgen. Maar vanavond ga ik weer op het luchtbed slapen als het nodig is, vannacht hadden we een logee en kon dat niet
Mijn man snurkt ook erg, helemaal als ie een biertje op heeft of verkouden is. Meestal helpt een por wel eventjes, maar soms slaap ik met oordopjes in.
mijn man snurkt ook altijd! verkouden of niet! duwen enz helpt niet. dus ik slaap altijd met oordoppen in! werkt prima! soms hoor ik het nog heel zachtjes maar zonder doppen kan ik echt niet slapen. nu ben ik ziek enook veel verkouden en nu heeft hij mij voor het eerst horen snurken als een oude vent zoals hij zegt haha.
Als mijn man een paar biertjes drinkt dan zaagt hij ook altijd een heel bos omver. Ik doe dan oordopjes in. ff wennen om er mee te slapen maar het is echt ideaal. Dan zorg ik dat ik ook eerder op bed lig, ik merk het niet eens als hij dan gaat. Zie dat er meerdere zijn haha
Je vriend moet even stomen, (vlak voor het slapen gaan) die capsules kun je zo bij de drogist kopen. Irri als ze snurken, sterkte ermee. Ik geef mijn man meestal een duw, net zolang tot hij stopt
hier ook een mannetje die bijna altijd snurkt, voor het slapen gaan chek ik altijd, oke 2 oordoppen onder mn kussen ik kan slapen hahahaha en die gebruik ik dus ook zeer regelmatig en werkt prima
ik wordt ook al een week of 3 tig keer wakker van het loeiharde gesnurk :S En helaas val ik bijna nit meer in slaap als ik wakker ben. hier helpt porren en schoppen niks helaas, want zelfs als hij nog wakker is snurkt hij heel hard.. We hebben geen extra kamer meer over, maar ik ga zeker morgen oordopjes kopen!!!