Nepnagels zelf plakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama26, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Hoi,

Ik heb altijd acrylnagels gehad, maar sinds mijn dochter geboren is heb ik ze niet meer. Ik wil ze heel graag weer, maar ik vind ze zo duur!

Nu wilde ik ze zelf gaan plakken, met zo'n pakketje uit het Kruidvat ofzo.

Wie heeft dit wel eens gedaan en gaat dat goed? Want ik ben niet zo handig met daar soort dingen....ben benieuwd!

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

zonde van je geld. echt drie keer niks. leuk voor een avondje. meer echt niet

3. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

oh ik had ze eerder altijd op, bleven ongeveer n week zitten en dan ging de eerste eraf...

niet heel handig maar toch..

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

kan aan mij liggen hoor. bij mij blijft zoiets gewoon nooit zitten. een week is idd best lang.

5. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Bij mij bleven ze vroeger ook best lang zitten (gebruik ze nu niet meer) en als er een afviel plakte ik hem er gewoon weer op ;)

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Als je ze lijmt, kunnen ze wel een weekje blijven zitten. Maar dan moet je wel de luxe hebben van een vaatwasser, want als je een tijdje met je handen in de afwasmiddel zit, weken ze er zo af :)

Ik heb het wel eens gedaan voor een feestje, maar echt super was het niet. En die setjes zijn ook nog best prijzig, als je nagaat dat ze hooguit een weekje blijven zitten.

groetjes Setje

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Pas op met plaknagels!
    Ze passen nooit helemaal precies, er is altijd wel een luchtrandje of iets dergelijks! Je krijgt er al snel vuil en/of vocht onder en dat gaat lekker zitten broeien. Dan heb je binnen de kortste keren een schimmelinfectie of een bacteriele infectie (en groene nagels).
    Leuk voor een avondje maar niet voor langere tijd. En zeker niet terugplakken! Dan vraag je om problemen!

8. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Nou lekker positief ;)

Dan laat ik het maar zitten. Jammer....maar ik vind ze echt te duur om ze elke 3 weken bij te laten werken voor 30 euro.

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wat Annalise zegt! Maar als je de kortste variant neemt, die zijn nog best wel lang. Dan die een beetje bijvijlen, zodat je niet overal achter blijft hangen. Dan netjes je nagel volsmeren met lijm maar niet bij je nagelriemen. En inderdaad, niet in het vieze water en bijv. je haar wassen met je handpalmen en niet met je vingers. Potje lijm in je tas houden voor noodgevallen.

Voordat je de nagels plakt, even je nagels schoonmaken met nagellak remover. Dan blijven ze echt wel even zitten.... :D

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb ze ook wel eens gehad, leuk voor een avondje (feestje oid) maar binnen een paar dagen lag alles eraf. Ach ja, acrylnagels vlogen bij mij ook tegen het plafond als ik maar een keer met mijn vingers knipte ofzo...

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Ik ben bezig met mijn nagelopleiding, en de reden dat deze nagels niet blijven plakken is omdat de hechting niet optimaal is.

Je nagel is vet ( en alleen met aceton verhelpt ditniet ) dus zou je ook met primers aan de slag moeten gaan.

Ook kan het liggen aan je hormonen. Denk aan ongesteld/ medicijn gebruik.

Mijn advies? Wil je lange nagels? Stap dan gewoon bij een nagelstudio binnen en koop ze niet bij de kruidvat. Zonde van het geld!

Deel Deze Pagina