Ik heb dit kistje gisteren gekregen! Hoe maak ik hem open? Ik heb het sleuteltje er al uit, nu het slot nog vinden! Iemand een idee? Kent iemand dit kistje?
hahaha ....geen idee hoor.... maar kijk je wel uit... moest gelijk aan de horror-film "hel-raiser" denken...
Gelukkig lijkt hij in de verste verte niet op DAT puzzelkistje... Maar voor de zekerheid: Als t ding vanzelf begint te "puzzelen" zou ik HARD weg rennen als ik jou was Maareuh...wat n geinig en mooi dingetje En nee geeeeeen idee hoe t werkt...nog nooit gezien. Succes met uitvogelen
Oef ik heb ook geen idee, ik zou echt overal gaan friemelen om te kijken of er ergens niet een verborgen paneeltje zou zitten ofzo.. Ennuh idd Hellraiser kwam ook in mij op
Nou ik heb de onderkant (voorplint zeg maar) die kan je openschruiven, en dan een zijkantje eruit halen en daar zit de sleutel. Maar dan het slot nog... En aan de voorkant die verticale balkjes zeg maar, daar zit eentje van los, maar die krijg ik er niet uit... WHAAAAAAAAAAAAAA ik word er gek van... Zwaar frustrerend!
edit: zie net dat je eigen plaatje ook van deze website komt, dus hier heb je verder niks aan. Kan op google ook niks vinden
JAAAAAAAAA, ik heb um! De onderkant kan ook schuiven en dan "valt" 1 van die verticale latjes naar beneden en daar zit het slotje! Hoera!
Tja, wat kan je met een puzzel als ie af is... Het is eigenlijk gewoon een puzzel... Kan je leuk je bezoek mee frustreren