Dames, Ik ben benieuwd wat jullie met je trouwjurk hebben gedaan na de bruiloft! Hier hangt ie nog steeds heel vies te zijn terwijl we in augustus 2015 getrouwd zijn.. Vind het een beetje zonde om 150 of meer uit te geven aan een speciale trouwjurken stomerij en hem vervolgens voor altijd in de kast te hangen. Zou je hem ook voorzichtig zelf kunnen wassen? En zijn er dames die hun jurk weer hebben verkocht? Ben heel benieuwd Anders gaat ie gewoon heel vies de kast in...
Hier precies hetzelfde en wij zijn in juni 2013 getrouwd.... Ben ook benieuwd naar creatieve "oplossingen" Sommige maken er het hemeltje van voor boven de wieg of ledikant. Aangezien wij al een hemeltje hebben van mijzelf vroeger en die ook gebruikt bij onze zoon hebben wil ik hem bij de volgende weer gebruiken. (Wij zijn getrouwd nadat onze zoon is geboren)
Ik heb hen wel zelf gewassen, hij is er prima schoon uitgekomen. Wel in zo'n zak gedaan en op de laagste stand gecentrifugeerd. Hij hangt helemaal schoon in de kast nu
Wij zijn in 2000 getrouwd en daarna gewoon naar de stomerij gebracht en laten stomen. Hij hangt nu in een speciale hoes op zolder. Ik heb er pas nogeens naar gekeken en hij ziet er nog goed uit en ik ga hem zeker niet verkopen. Misschien dat ik in de toekomst de wiegjes van onze kleinkinderen er mee kan bekleden en anders kan die altijd nog naar de kringloop. Hij hangt niet in de weg.
De mijne heeft 2 jaar op een paspop gestaan in de kamer waar onze kast stond. Toen de baby op komst was hebben we hebben weer in de hoes gedaan en daar hangt ie nu in..
Ik heb de mijn in een dekbedovertrek gestoken en zo in de wasmachine. Daar is hij perfect schoon uitgekomen en nu hangt hij in een hoes in de kleerkast. Ik heb geprobeerd hem te verkopen maar je krijgt er echt de belachelijkste biedingen voor dus heb ik maar besloten hem zelf te houden.
ik heb de mijne gewoon in de wasmachine gedaan zonder iets er omheen en is niks mee gebeurd. wel op handwasprogramma natuurlijk. maar hij hangt gewoon in de hoes in de kast.. heb er wel eens over gedacht om te verkopen maar op de een of andere manier vind ik dat zonde van mijn jurk
Ik had een lange sleep, en daarvan wordt volgend jaar de jurk gemaakt die mijn dochter draagt bij haar communie.
Ik heb hem laten stomen, is helemaal schoon geworden. Heeft 80 euro gekost dus dat was het me wel waard. Laat er binnenkort een kort jurkje van maken.
Je kunt hem ook in bad laten weken, dan goed uithangen om te laten drogen. Mijne was niet zo vies, dus ik heb hem eerst een tijdje op een paspop gehad, in de slaapkamer. Na een half jaartje weer in de hoes en op zolder gelegd. Ik heb hem bewaard voor als ik ooit een dochter zou krijgen, wij vonden het vroeger fantastisch om de jurk van mijn moeder aan te doen. Ondertussen heb ik een dochter, dus binnenkort de jurk maar eens van zolder halen
Ik heb mijn trouwjurk in een kledingbak gedaan had wel fijne herinneringen aan de jurk maar ben een jaar geleden gescheiden. En als ik ooit weer zou trouwen zou ik het niet in die jurk doen. Ook zal ik er geen hemeltje van maken als ik een kindje mag krijgen ik zou me daar niet fijn bij voelen. Ik wou hem niet verkopen maar schenken aan een vrouw die het niet kan betalen. Zo maak ik iemand heel erg blij met een mooie jurk en voelt ze zich hoop ik heel mooi
Ik heb hem laatst uit de kast gehaald en heb mijn dochtertje van 2 er in laten fotograferen. Echt een aanrader!! Ik bewaar heb nu voor haar zodat zij mag kiezen wat zij er mee gaat doen. Ik ben dan toch al overleden. Dus dan kan ze zelf kijken wat ze voor haar eigen bruiloft wilt gebruiken of later voor haar kindjes voor een wiegje ofzo.
Wil er ooit jurkje van laten maken.. Bij 12,5 jaar of 25 jaar.. Als we groot feest geven.. Maar zit pas op 7 jaar dus hangt nu nog op zolder! Mijn jurk laten stomen...
Oh ik bedenk me net dat ik hem wel weer eens aan wil. Hij hangt bij mijn ouders haha daar ga ik binnenkort hem weer eens aan doen. Gestoomd en wel op zolder!