Ik vind nagels een erg belangrijk visitekaartje. Kijk zelf ook vaak naar handen bij mensen. Maar uiteraard ieder zijn mening!
Ik heb ook al lange tijd acrylnagels. Altijd deze lengte. Foto is iets donker. Heb er nu Ferrari Red op van Magnetic. Laat ze ook eens per maand bijwerken. Vind verzorgde handen heel belangrijk!
Helemaal mee eens. Verschrikkelijk als mensen met viezige onverzorgde nagels en handen rondlopen, zou ik écht niet kunnen. 🙈 TO: gewoon een soft gel manicure doen met french tip, kun je erna weer makkelijk laten afhalen. Indien mogelijk je nagels van tevoren iets langer laten groeien want de gellac zal geen lengte toevoegen uiteraard.
Thanks! Nee lak ze zelf. Laat ze met een witte tip zetten en als ik dat zat ben lak ik ze Dit is kleur Punchy pink van Essie!
Vies vind ik ook niks hoor! En ik vind mooie nagels er ook mooi uit zien <3 Maar het komt echt niet in me op om nepnagels te laten zetten om dan gelijke lengte te krijgen oid. Deels ook vanwege hobby's - denk niet dat nepnagels wandklimmen overleven.... nagellak is in ieder geval hopeloos Vind het gewoon grappig hoe verschillend mensen daar in kunnen zijn, je zult ergens in je leven leren of zoiets 'belangrijk' is of niet, en bij de een komt daar mooie nagels uit, de ander wil elke dag een schone spijkerbroek, weer een ander moet continu d'r haar borstelen - maar waar komt zoiets nou vandaan? Ook echt je omgeving denk ik, ik heb maar één vriendin die misschien ooit nepnagels zou laten zetten, maar ze houden allemaal wel van mooie kleren bijv
Dat ben ik niet met je eens hoor. Als je de gel- of acrylnagels er zelf af pulkt, dan blijf je inderdaad achter met dunne en beschadigde nagels. Dit ook met plaknagels van de drogist trouwens. Als je ze eraf laat halen zouden ze niet dun en beschadigd moeten zijn. Ze worden er namelijk afgevijld. Als er te lang wordt doorgevijld, beschadigen je eigen nagels maar dit zou niet zo moeten zijn.