9 maanden beurs --> nieuwe nuna pepp?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Luvv, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    #1 Luvv, Feb 16, 2011
    Last edited: Feb 16, 2011
    Wil iemand die heen gaat en bij de nuna stand komt een foto voor me maken van de vernieuwde nuna pepp buggy?? Ik ben nogal benieuwd en hij is per april pas in de winkels te krijgen.. Of anders iemand die m gezien heeft? Wat is er precies veranderd?

2. Yaya

Yaya Nieuw lid

Feb 21, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik heb helaas geen foto, maar ben zelf ook erg benieuwd...! Ik heb contact gehad met iemand van het bedrijf (via de mail) en die gaf eigenlijk alleen aan dat de rugleuning bij de nieuwe versie bijna helemaal plat kan en dat hij eind maart in de winkel is.
    Eigenlijk heb ik nu een nieuwe buggy nodig, omdat m'n huidige het begeven heeft, maar ik denk dat ik toch maar ga wachten tot eind maart, ik wil hem echt graag hebben! (En het 'oude' model is ook bijna nergens meer te krijgen, althans niet in de kleur die ik wil)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Ik heb de oude....
    En als het alleen de rugleuning is die naar iets verder naar achter kan dan had ik niet gewacht (mijn zoontje heeft nog nooit geslapen in de buggy)

Ben erg tevrede over de nuna... Hij is makkelijk en weeg niet al te veel! En is niet moeilijk om op de fiets te krijgen en past makkelijk in de auto...
    Min puntje is dat ik toevallig vandaag zag dat de bekleding begon te raffelen waar mijn zoontje zijn voetjes opzet...

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Ik heb de Nuna hier ook staan, maar nog niet gebruikt. Hoe vervoer jij de buggy op de fiets? Klinkt erg goed, dat het niet moeilijk is om op de fiets te krijgen nl!
    Thanks!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Daar heb je een beugel voor... Kost wat maar dan heb je wel plzier....
    Accessoires Nuna | Buggies | Baby-Dump

Share This Page