Noem het een doel, een streven een bucketlist.. Ik sta nu op zo'n punt.. gescheiden, single mom van 2 kleintjes, een lichaam dat tegen werkt. Ik weet niet of ik weer zou kunnen werken. Ik probeer wel mijn studie af te maken, maar ook dat is best lastig met beperkte energie die natuurlijk vooral naar de kids gaat. Ik weet soms niet meer wat ik nog echt wil buiten het moederschap. Ik wil graag mijn studie afronden en nog een keer alleen mee met een groepsreis naar costa rica of ergens anders waar t mooi is. En (weer) stoppen met roken. Ben daarom erg benieuwd wat jouw doel of streven is. Op korte termijn of lange. Dus laat maar horen..
Mijn hoofddoel is vooral proberen om gelukkig te zijn en te blijven. Daarnaast is het doel van mijn man en mij om ons bedrijf gezond te houden en uit te breiden zodat wij op die manier ons pensieon bij elkaar kunnen sparen.
Genieten van eke dag, veel leuke dingen doen met mijn man en dochter, meer uitjes met mijn moeder maken, veel oprechte en gezellige vriendinnen hebben (en bepaalde mensen om me heen gaan schrappen), veel lopen, 2 kg afvallen, zo gezond mogelijk blijven, misschien ooit weer werken, rondreizen met een camper Ik werk iedere dag aan de bucketlist in mijn hoofd. Ik heb al veel kunnen wegstrepen en ik voeg geregeld wat toe
Ik herken je gevoel wel. Mijn eerste prioriteit ligt bij mijn gezin en familie. Dat we het leuk hebben samen, dat we er voor elkaar zijn, dat mijn kinderen een goede basis hebben. Het gaat heus niet altijd over rozen, maar wel dat we dat weten en dat we er aan werken. Vrienden en vriendinnen vormen de ring daar omheen. Daarnaast probeer ik een goede balans te vinden tussen werk, thuis en een beetje tijd voor mezelf. Dat vind ik een hele moeilijke. Thuis en werk krijgen genoeg tijd, wel vaak nog door elkaar. Tijd voor mezelf, tja... Volgend jaar na de geboorte van ons 2e kindje wil ik me (tijdelijk) wat meer gaan richten op m'n werk. Meer plezier krijgen in mijn huidige baan of het vinden van een andere leuke baan. Ik ben niet iemand van de bucketlists, zwemmen met dolfijnen, parachutespringen, dat soort zaken. Leven in het hier en nu met mensen die belangrijk voor mij zijn, daar gaat het in mijn ogen om.
ehm...ik leef niet zo in de toekomst. meer op momenten. voor dit moment heb ik mn doel al grotendeels behaald. ben ruim 35 kilo afgevallen in een jaar zonder dieeten, poeders of pillen maar gewoon door mn levenstijl te veranderen en veel te sporten. ik ben bijna tevreden op een nog wat slappe buik na. dit wil ik graag zou houden dus dat is sowieso mijn doel. verder heb ik in mn hoofd om iets voor mezelf erbij te gaan doen maar dat is pas op zn vroegst volgende winter als de kleinste ook naar school gaat. moet de plannen daarvoor nog verder uitwerken ook. verder niet en leef ik lekker bij de dag en zie wel wat de toekomst brengt. heb inmiddels wel geleerd dat je toch niets kan plannen, het komt zoals het komt
Het zelfde en hopen dat we gezond en gelukkig blijven. Mijn man heeft dezelfde ambities in het leven ☺️
Mijn kinderen zelfstandig maken. Hun het beste van mijzelf mee geven. Gelukkig worden met mijn vriend. Veel reizen met zijn alle!
Mijn doel is niet iets specifieks, maar dat ik over heel veel jaren als hoogbejaarde op mijn sterfbed lig en tegen mezelf kan zeggen: "Ik heb wat bijzonders gemaakt van mijn leven." Ik ben dus absoluut niet het type om het standaard riedeltje van school-studie-werken-trouwen-kindjes-pensioen door te lopen. Ik wil bijzondere reizen gemaakt hebben, wat hebben betekent voor anderen, mezelf hebben ontwikkeld, leuke dingen gedaan maar vooral ook bijzondere dingen, niet doen wat een ander zegt dat goed is maar mijn eigen weg lopen. En ik ben tot nu toe aardig tevreden met hoe mijn leven eruit ziet
Op korte termijn: aan het werk gaan Op langere termijn: hypotheek aflossen voor onze 50e Binnen 10 jaar naar Florida en alle pretparken daar bezoeken
Nou op dit moment 8 uur aan een stuk slapen, maar dat zit er nog niet in. Er moet wat te wensen blijven he Verder probeer ik het leven te nemen zoals het komt. Ja ik zou graag groter wonen, maar om dat nou een doel te noemen..
Beter worden Een boek schrijven Mijn eigen atelier Sporten weer onderdeel maken vd dagelijkse routine
Elke dag genieten van mijn man en kinderen. Maar ook de rest van mijn familie. (mijn oma 2 weken geleden overleden, dan realiseer je je dat weer des te meer) vooral gezellige dingen doen, met elkaar eten, naar dierentuin, zwemmen, enz. Mijn studie afmaken en daarna een carrière switch proberen te maken.
Naast het gelukkig willen blijven, er voor zorgen dat mijn kinderen gelukkig zijn en gewoon te genieten van ieder mooi moment van het leven is mijn persoonlijke doel mijn passie te blijven volgen. Mijn passie is het bezoeken van verlaten dorpen, verlaten huizen of pretparken. Ik wil dan de geschiedenis er van weten en waarom het verlaten is etc. Dat is mijn passie. Daar heb ik een hele tijd stil mee gestaan omdat ik mij volledig wilde focussen op het gezinsleven maar ik merkte na een paar jaar dat ik dat echt te saai vond worden, iedere dag was het zelfde en had echt het idee stil te staan. Nu sinds 2 weken heb ik het roer omgedraaid en ben ik samen met een vriendin die deze passie met mij deelt dus begonnen met onze verdere zoektocht. Boven aan onze bucketlist staat het bezoeken van Tjernobyl. Maar dat duurt nog even voor dat werkelijkheid word
Op het werk begonnen ze daar deze week ook al over. Wat met kop en schouders bovenaan mijn bucketlist staat op dit moment is moeder worden...