Sporten jullie?

Discussion in 'De lounge' started by luca75, Oct 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Omdat ik niet zo lekker in mij vel zit stelde mijn man voor om weer lid te worden van de sportschool. Jaren geleden ben ik lid geweest en deed ik aan Zumba en Sh'bam.

Ik zou dan nu 's ochtends tijdens schooltijd kunnen gaan sporten. Fitness vind ik helemaal niks. Ze hebben hier bij de sportschool verschillende groepslessen 's ochtends. Tone, Body Attack en Sh'bam lijken me wel leuk.

Sporten jullie en zo ja wat doen jullie. O ja wat trek je tegenwoordig aan naar de sportschool. Ik wil geen korte strakke broekjes aan ofzo.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik sport normaal 2 a 3 keer per week, lekker cheap bij basic fit. Ik heb niets met sporten in totaal, ik vind niets leuk :) Dus ik sta recht voor de tv’s mijn cardio ding af te raffelen een kwartier of 5 en hoppa lekker naar huis en in bad.

Mijn pakjes bestaan uit lange, strakke broeken en verschillende t-shirts, zowel van de H&M als van Victoria’s Secret.

Goed dat je er over nadenkt hoor! Dat is het halve werk, kijk of je een bff ook zo ver krijgt.

3. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Ja ik sport.
    Ma function zone en fitness
    Di function zone en powerkick
    Wo bootcamp
    Do function zone en powerkick
    Vr hardlopen of zelf circuit uitzetten in de sportschool of zelf bootcamp of fitness
    Za bootcamp
    Zo function zone

Als ik moet werken valt bovenstaande af en ga ik om m'n werktijd heen hardlopen oid.

Wat betreft kleding heb ik verschillende dingen. Qua materiaal is drifit fijn. Ik heb zowel kort als lang, strak en minder strak. Oh en sportbh en sportsokken. Mijn voorkeur is een drifit hemdje en een kort broekje waar zo'n strakker broekje aan vast zit zeg maar. Goede schoenen zijn ook belangrijk.

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    #4 Debaky, Oct 4, 2018
    Last edited: Oct 4, 2018
    Yups! Ik loop van de bank naar de koelkast en dan weer terug. En dat zo een paar keer per dag.

Nee alle gekheid op een stokje ;) Ik sport op zich niet, heb heel lang aan hard lopen gedaan maar moest daar mee stoppen vanwege mijn hart. Binnenkort ga ik met wat moeders van de voetbal een dames team opstarten en gaan we dus lekker voetballen. Niet om met competities te gaan doen maar meer gewoon om lekker bezig te zijn in plaats van aan de bar te hangen, we gaan dan 1x per week 1,5u trainen en wie weet ooit eens in een 35+ competitie mee doen hahaha.

Om toch in beweging te blijven doe ik vrijwel alles op de fiets en sinds afgelopen mei vakantie hebben wij een hond aangeschafte met oog op dat we dus nog meer beweging krijgen.

Ook probeer ik met wat moeders van school eens per week tijdens schooltijd een groot stuk te wandelen. Wij wonen aan de kust dus heerlijk langs het strand of door de duinen.

Athina likes this.
  5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,809
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kleding: afhankelijk van de sportschool. Sommige sportschools zijn wat meer casual. Andere sportscholen waar een hoop spiegels en mannen in weinig kleren rondlopen daar lopen de vrouwen ook in minimale kleding. Maar in basic fit vestigingen maakt je kleding niet echt uit.

6. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Ik doe aan bitterbal!

Meestal in een groep, maar kan het op zich ook wel alleen!

baby90, imp, Flamingooo and 20 others like this.
  7. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,174
    4,485
    113
    ja ik sport, alleen niet in de sportschool. (zwemmen, wielrennen, hardlopen)
    toen ik nog wel naar de sportschool ging, liep ik in strakke lange broeken en iets wijdere shirts, wijde broeken zit bij sommige dingen niet fijn, of gewoon in de weg. kleding gewoon van de HM, primark, decathlon.

toen ik nog naar de sportschool ging vond ik de bodypump en spinning lessen erg leuk. en funxion een power circuitje is dat.

8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Ik sport voor luie mensen: kwartiertje per week EMS. Ik vind het geweldig. Ik heb spierpijn, pas weer in m’n broek en ben met 45 minuten weer thuis. Ook als ik totaaaal geen zin heb is dit te overzien. Het is alleen een beetje duur...

9. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

Feb 20, 2018
    1,514
    853
    113
    Female
    Wij hebben een abbo voor de sportschool maar die is 15 min rijden met de auto en daar komt het dus eigenlijk niet van. Nu kan ik via mijn werk naar Fit20 (20 min per week sporten onder leiding van een PT) eigenlijk kost dit 55 euro per maand. Nu betaald mijn werk 35 euro en wordt die 20 euro van mijn bruto salaris gehaald. Mijn man is ook om en die gaat ook mee 1 november starten we.

10. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Yep sportschool.
    Voorheen ook hardlopen, maar kan niet meer met mn rug helaas.
    Ik doe spier opbouw en cardio.

11. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Nee

fafa likes this.
  12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik doe minimaal 2x per week bootcamp!
    Ik draag altijd een strakke lange sportbroek, met T-shirt en met dit weer een vest.

13. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Ja nu weer aan crossfit begonnen. Doe nu nog twer keer per week 30 minuten, dit ben ik aan het opbouwen naar 3x60 minuten.

14. Mimi91

Mimi91 Actief lid

Mar 24, 2018
    392
    693
    93
    Female
    Ik was altijd fanatiek met polefitness (boxershort met sport bh en een hemd zonder mouwen) en Zumba (lange strakke broek, sport bh en een shirtje met korte mouwen). Maar door bloedverlies aan het begin van mijn zwangerschap al snel hiermee gestopt. Ik volg nu 2 keer per week zwangerschapszwemles:).

15. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Jup.

Op maandag 1 uur krav maga.
    Dinsdag avond half uur / 45 min flink fietsen (racefiets)
    Woensdag ochtend geef ik aquabootcamp (zweten!)
    Donderdag niks. Avonddienst op het werk is al beweging genoeg
    Vrijdag avond half uur/45 min fietsen (racefiets)
    Zaterdag geef ik aquabootcamp (zweten!)
    Zondag niks.

Kwa kleding heb ik gewoon een losse joggingbroek. En een t shirt. En 2 bhs over elkaar.. dan blijft het bij mij beter op zijn plek dan met een sport bh.

16. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

May 19, 2017
    3,603
    4,018
    113
    Female
    Ik zit op handbal. Kort sportbroekje en een shirt is wat ik daar draag. Als ik naar een sportschool ging, had ik altijd een lange strakke broek (fitness-legging) aan met een shirt.

Paar keer per week ook een paar minuten 'planken' in de woonkamer, maar daar trek ik geen aparte kleren voor aan :)

1981Mama likes this.
  17. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,797
    8,466
    113
    Female
    1x in de week 2.5 uur twirlen en daarnaast wedstrijden in weekenden.

Verder werk ik in de zorg dus ik vind dat ik genoeg loop en niet verder hoef te sporten ;)

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Casara likes this.
  19. MarisB89

MarisB89 Actief lid

Jul 27, 2016
    349
    123
    43
    Kijk eens op newbornfitmama.nl. Er zit een app bij, voedingsadvies en community waar je met andere mamas kan kletsen. En sportvideo’s die je kan volgen. Ik vind het ideaal :)

20. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    H&m heeft ook fijne sport kleding en regelmatig in de aanbieding. Ook zo'n broek als wat jij net plaatst.

Ik sport inderdaad veel. Het is een verslaving (ipv mijn rookverslaving). Ik ben gewoon chagrijnig als ik een dag niet kan. Had ik nooit verwacht want ik had een hekel aan sport. Ik vind wel de groepslessen het leukst. Helemaal alleen sporten doe ik alleen in de fitness, maar dat vind ik dan ook eigenlijk wel saai. Moet wel zeggen dat juist met fitness het resultaat het beste zichtbaar is.

Share This Page