Kan je niet weer wennen aan jullie 'oude' naam? Mogen we die weten als richtlijn? Mijn lijstje met namen die ik mooi vind, alleen geen idee of dat is waar je van houdt: David Simon Nathan Benjamin Chris Christiaan Sebastiaan Julian Noah Jonah Jonas Manuel Emanuel Elias Samuel Pieter Philip Tobias Noud
Natuurrampen ben ik niet zo goed in en ik weet niet wat je al eens gezien hebt. Soms is de naam apart ergens opschrijven en uitspreken ook wel goed voor het gevoel. Zeker als je er al zoveel gezien hebt. Silvijn Vincent Vince Silvan Tobin Tobian Thijn Tijl Reijk Lucas Noah Floris Marijn Nils Ravi Bodhi Wout Noud Kan Liam Nolan Noël
Oooh hier precies hetzelfde met een jongensnaam... Zo moeilijk! Ik heb inmiddels 2 namen die ik wel leuk vind, maar ik kan er niet meer objectief naar kijken. Had ook een topic gemaakt Ik twijfel tussen Tobias of Fabian. Zus heet Isa... Moeilijk moeilijk...
Ik zou willen dat ik kon helpen, maar zit in hetzelfde schuitje. Heel veel namen zijn echt wel leuk hoor, maar ze zijn het gewoon net niet. EN ik vind voor meiden de wat apartere namen wel tof, maar voor jongens vind ik het vaak wat 'kamperig' staan. Bij mij blijven vooral Lex, Luuk en Rens hangen. Maarja wel allemaal een lettergreep.. Misschien is Alex wat voor je? Succes!
Hier exact hetzelfde. Dat yes-gevoel kwam pas een half jaar na de geboorte Nu verwachten we weer een jongetje, en dat is best lastig