Nergens flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Racegirl, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je kan het ook bestellen bij Bol.com.
    Als je er 2 bestelt dan geen verzendkosten :)

Hier ook vaak de schappen leeg. Wat een vreemde reden trouwens, nooit geweten dat de Chinezen dat opkopen... heel vreemd.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
  3. Delta

Delta Niet meer actief

4. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Bij ons hangt bij de jumbo n briefje dat je n maximaal aantal pakken mag kopen omdat er handelaren veel kopen en andere klanten dan misgrijpen....

5. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hier bij de Plus supermarkt ook zo... Max. 2 pakken per klant....

6. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zag vanmiddag uit de AH 2 chinezen met een kar vol met Friso flesvoeding komen, was me vanmiddag al opgevallen dat het bij de Hoogvliet en de Etos ook al op was. Hoop dat er morgen weer is aangezien ik het deze weer moet halen en kleine man drinkt Friso

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En dan gaat er bij de manager geen belletje rinkelen behalve de kassabel?
    Wel zo netjes als het inderdaad gewoon beperkt wordt tot 2 of 4 pakken per klant!

8. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Waarom gaan ze niet naar een groothandel ? En ik vind dat ze in de supermarkt moeten ingrijpen als ze met een hele kar vol langs de kassa komen. Belachelijk dat dit kan eigenlijk!

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wees blij dat ze het tenminste betalen als supermarktmedewerker. Ik werk in een horecagroothandel en die chinezen jatten bij het leven.

Back2topic: ik snap als flesvoeding niet veilig is, dat je het groot inkoopt. MAAR... als supermarktmanager kan je er toch ook wat aan doen? Je kan toch zeggen max 2-3 per klant. Wil je meer? Prima, bestel je maar! Zo grijpt een ouder nauwelijks mis die het nodig heeft.

Overigens met Nestlé gebeurd het ook. Moet soms zo onderhand stad en land af. Ben al eens vanuit Nieuwegein naar Utrecht-overvecht gereden om het daar te halen. Tja, ik moet wat. Tegenwoordig heb ik standaard 2 blikken in huis, om die reden.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

hier mogen we maar 2pakken per x mee te nemen

Deel Deze Pagina