Nergens last van

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Poohbeer, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

May 26, 2006
    2,120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Afgelopen zaterdag had ik mijn NOD dag.getest omdat manlief mij het vriendelijk verzocht hahaha.en na 11 maanden is het nu raak.
    Had het kunnen weten, want had de week ervoor, net als bij mijn zoontje (nu bijna 5), last van zere benen.soort slenterbenen of griepbenen.

Nu ben ik drie dagen verder en heb ik eigenlijk nergens last van. Iets wat moe maar niet bijzonder.af en toe twee tellen een opgeblazen gevoel.
    Omdat hier iedereen eigenlijk wel ergens last van heeft vraag ik me af of het wel goed gaat zo. ;)

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben nu 16 weken en heb nog nergens last van gehad ;) gefeliciteerd trouwens ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik kreeg pas echt last van dingen toen ik eind 6e week was.

Misselijk en moe,

Nu last van mijn onderrug erbij.

Ik hoop voor je dat je lekker niks blijft voelen, ik bedoel daarmee natuurlijk de vervelende kwaaltjes.
    ;)

4. Niet meer actief

Hoi Hoi,

Van harte gefeliciteerd!

Ik heb ook bijna nergens last van alleen moe en wat pijn in de buik en onderrug soms.

IK zou zeggen geniet er lekker van.

Liefs Nathasja

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

May 26, 2006
    2,120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Haha, goed te horen!

Die onderrug heb ik ook zo nu en dan.en omdat ik dat ook altijd heb als ik ongesteld moet worden dacht ik af en toe.gaat dat wel helemaal goed gezien ik verder geen last heb.
    Ik weet dat ik met mijn 1e ook een hele makkelijke zwangerschap had, maar dat is alweer 5 jaar geleden.gek dat je ondanks dat het de tweede keer is je toch weer onzeker bent.maar komt vast goed!
    Succes allemaal de komende weken!

6. siken

siken Actief lid

Sep 12, 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Oooooooooooooookeeeeeeeeee, :eek: ik ben blij,ik ben namelijk 5 weken zwanger en heb nergens last van 8) ,dacht dat het abnormaal is :( ,dacht miss groeit het kindje niet of zo,heb mezelf zo gek gemaakt. :evil: Mijn vriendin,als je haar zo kunt noemen, :-# zei tegen me dat als je niet overgeeft enzo dwz dat je niet genoeg hcg hebt in je lichaam en dat het kindje niet groeit.maar ik zie dat het niet waar is.oef :confused: ik ben zo blij en opgelucht. :D
    veel liefs en alle maal gefiliciteerd met zwangerschap

7. MarieLize

MarieLize Actief lid

Jul 16, 2006
    431
    0
    0
    hehe wooow, da's best grote onzin. Elk lijf reageert verschillend: de een maakt meer hCG aan dan de ander en de een is er erg gevoelig voor en de ander juist weer niet of veel minder. Er valt echt geen pijl op te trekken, hoe het lijf van een zwangere vrouw reageert. 8)

8. rebtam

rebtam Actief lid

Jun 27, 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou ik kan jullie vertellen toen ik zwanger was van mijn meiden die nu 14 en 10 zijn, heb ik alle maanden nergens echt last van gehad behalve dat ik de eerste maanden veel sliep en als ik dan nu kijk en ik toe geef slaap ik de hele dag daarnaast ben ik echt de hele dag misselijk.
    Dat is niet fijn. :(

Dus zo zie je maar dat niet iedere zwangerschap het zelfde is.

9. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    bij mijn 1e zwangerschap ben ik best goed ziek geweest bij de 2e helemaal niks toen zat ik echt tew wachten van wanneer moet ik nou es spugen!en nu bij nummer3 merk ik ook nog helemaal niks!genieten toch
    ?

Share This Page