Buik 's avonds veel dikker dan 's ochtends?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by miekkie, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Kan je buik 's avonds VEEL dikker zijn dan 's ochtends als je in het begin van je zwangerschap zit? Ik ben nu namelijk 7 dagen overtijd. Had gisterenochtend voor het opstaan bijna 37,3 lichaamstemp en vanavond ruim 37,7. Verder heb ik al twee weken last van vervelende drukkende hoofdpijn (normaal ook wel regelmatig wat hoofdpijn en paar keer per jaar migraine, maar niet dit langdurige drukkende) en vooral 's avonds dus een enorm opgeblazen buik. Mensen die mij kennen en mij nu met deze buik zien zitten, zouden zeker zeggen dat ik zwanger was. Maar 's ochtends is het weer een stuk minder. (Ik ben overigens superslank van mezelf.) Wat kan dit allemaal toch betekenen? Zwanger?
    Ik test echter pas op zijn vroegst over 4 dagen, omdat ik twee periodes geleden 10 dagen overtijd was en toen toch ongie werd.

2. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Heb ik ook hoor.Ben ook vrij slank :D
    s'morgens bijna niks te zien en s'avonds zie je echt duidelijk dat ik zwanger ben.(leve de darmen :D )
    Is normaal denk ik want s'morgens is je maag leeg en ja .s'avonds. :D

3. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Hoit Taschke,
    Ja maar hou kan dat dan met je maag en darmen te maken hebben. Dan zou je dat normaal gesproken, als je niet zwanger bent, toch ook zó moeten hebben. Zo'n duidelijk versvchil tussen 's ochtends en 's avonds? Want dat heb ik normaal gesproken namelijk niet zo erg!

4. saar

saar Fanatiek lid

ik had het ook in het begin van de zwangerschap. Ik dacht gehoord te hebben dat het door de hromonen komt dat je darmen luier worden en gaan 'hangen'. Als ze dan's avonds ook nog vol zitten, puile,n ze echt uit en heb je een buikje. Maar 100% zeker weet ik het niet meer.

Saartje

5. annegie

annegie Actief lid

Sep 6, 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    heb ik nu ook
    in de ochtens zo plat als een dubbeltje en in de avond lijkt het wel of ik een paar weken verder ben.

maar ja ik weet nie of ik zwanger ben moet vrijdag ongie worden

groetjes annegie

6. Mama San

Mama San Actief lid

Sep 6, 2006
    114
    0
    0
    Inderdaad, ik heb daar ook zo'n last van.
    Mijn moeder vroeg me van de week ook al weet je zeker dat je maar 7 weken zwanger bent.

7. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    landen/ belgie
    Ik denk dat ik nu wel echt een buikje begin te krijgen door de kleine die groeit,de baarmoeder verandert en het vruchtwater enzo maar weet het niet goed :D
    ik eet zo gezond en die buik word maar dikker dus het moet toch van ergens komen :D

Maar ik dacht echt dat als je in het begin zit van je zwangerschap het inderdaad je darmen zijn(zoals saar zegt :) )
    Alles verandert van plaats,het zal daardoor komen!

8. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat heb ik nu nog zelf bij bijna 29 weken, als ik opsta valt het nog mee maar na het avond eten lijkt ie wel enorm en voelt gespannen aan.

9. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ik was gisteravond bij mijn ouders. Zegt mijn moeder:"je buik is opgezet, waarschijnlijk hou je vocht vast". Ik heb idd ook last van dikkere buik in de avond. Vooral na het avondeten is het opgeblazen.

10. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    landen/ belgie
    zelfs toen ik niet zwanger was,was mijn buik s'avonds dikker als ik veel gegeten had :)
    Zal wel gewoon normaal zijn :(

11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    heb ik ook last van s'avonds heb ik ineens een buik. en overdag zie je niets. Echt vreemd om te zien

Share This Page