15 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maartt, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hey iedereen,

Ik ben eigenlijk op zoek naar dames die de 15 weken al voorbij zijn of rond de 15 weken zwanger zijn en het volgende herkennen..

Ik heb sinds een dag of 3 weer regelmatig last van buikpijn. Het is te vergelijken met menstruatiepijn. Het trekt door naar mn onderrug, en heel af en toe krijg ik een ferme steek. Dit had ik in het begin van mijn zwangerschap ook, en vervolgens is het een week of 4 weg geweest. Gisteren was ik bij de verloskundige en zij heeft het een beetje weggewuifd, hoort erbij etc etc. Natuurlijk geloof ik haar, maar ben toch wel benieuwd of dit een meer voorkomend kwaaltje is. Ben toch een beetje onzeker :)..

Liefs Maartt

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het klinkt als het groeien van je baarmoeder, dat kan een beetje menstruatiekramp-achtig aanvoelen en ook best hevig zijn.

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Volgens mij gewoon groeipijn...je banden trekken.
    Had ik ook erg last van. Maar als je het niet vertrouwd gewoon opbellen en luister naar de eigen gevoel.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hm het doet al goed om te lezen dat er mensen zijn die het herkennen. Het kan inderdaad soms best heftig zijn. Alleen een warme douche of bad helpt dan..

5. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Komt me ook wel bekend voor. Lekker rustig aan doen en een warme kruik tussen je benen (dan trekt de warmte goed omhoog). Je beebje groeit natuurlijk hard, dus je baarmoeder kan niet achter blijven! ;)

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Een kruik is ook een goeie, nog niet eens aan gedacht. Pffff ben zo blij dat dit herkenbaar is..

Dank jullie wel :D

Deel Deze Pagina