Wie kan me helpen aub?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hallo.
    Ik ga alleen morgen voor de geslachtsbepaling, mijn man weet van niks. Ik zou graag via een woordenzoeker mijn man zo het geslacht vertellen, vind ik super leuk! Alleen lukt het me niet zo goed om die zelf te maken. Ik wil die ook niet zomaar op een papiertje schrijven, en de programma's op internet vind ik te moeilijk :(
    Wie kan me daarbij helpen?

Bedankt!

2. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
  3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hmm, dat zou mijn man echt niet leuk vinden, ga je dan "stiekem" een echo doen zonder dat hij mee mag?

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Inderdaad, en ik weet zeker dat hij het superleuk zal vinden! Het is geen medische echo he, hij zal meegaan naar de 20 weken echo.

5. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Noralie, ik heb het eens geprobeerd, maar als ik mijn woorden heb ingegeven en op de knop duw doet ie niks?? :(

6. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    raar, bij mij doet ie het prima! Stuur je woorden eens

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

oh oke, mijn man zou dat niet zo vinden ;)

Bij mij doet de link het wel in ieder geval, misschien openen in een nieuw scherm?

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn vriend zou het ook 100x leuker vinden als ik hem als verrassing mee zou nemen naar de echo!

9. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    is het gelukt?

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mmm, zou mijn man ook niet grappig vinden! Maar ja, zo is iedereen anders.
    Realiseer je wel dat een geslachtsbepaling bij 15 weken nog erg onnauwkeurig is. Hou er rekening mee dat bij de 20-weken echo het geslacht opeens 'veranderd' kan zijn. Heb het al zo vaak gehoord. (vorige week nog van de echoscopist die mijn 20-weken echo deed). Zelfs bij 20 weken schijnt bij 5% van de gevallen een verkeerde uitslag te geven!

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Noralie, ga het nu proberen

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Noralie, gelukt, bedankt!

13. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man zou dat wel erg leuk vinden, die is tijdens de echo altijd zo gespannen dat hij het liefst in de auto wacht, Doet hij niet natuurlijk want ik sleep hem mee, maar ben gisteren ook alleen geweest naar de geslacht bepaling.
    Heb mijn man huilend door de telefoon gezegd dat hij weer een dochter krijgt:D

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn beeb gaf helemaal niks prijs toen mijn vriend er niet bij was, dus hoop dat jij meer geluk hebt. Tis nooit zeker of ze het wel of niet kunnen zien, bedenk dat wel goed.

15. Iefie

Iefie Niet meer actief

hoorde ik vandaag ook van een collega. Zijn dochter was op woensdag nog zwanger van een meisje en op vrijdag zag de echoscopist toch echt een pielemuis...maar dat is geloof ik niet waar het in dit topic om gaat..hoop dat het is gelukt met de woordzoeker!

Deel Deze Pagina