Hallo dames, Ik ben nu bijna 6 weekjes zwanger, maar ik heb helemaal nergens last van! Alleen soms 's middags en 's avonds een wat opgeblazen gevoel, maar verder niks. Nu heb ik vaker gehoord van zwangeren, ik weet zeker dat het goed zit want ik ben zo ziek. Ik denk niet dat het bij mij niet goed zit, maar ik heb wel zoiets van als ik ook iets speciaals zou voelen zou het wat 'echter' voor mij zijn. Wie herkent dit, wie had tijdens haar zwangerschap ook nergens last van, maar heeft toch een gezond kindje gekregen? Groetjes
Hoi hoi, Ik heb ook nergens last van. Alleen het opgeblazen gevoel wat jij ook hebt. Ik denk dat we geluk hebben en niet veel kwaaltjes hebben. De kwaaltjes kunnen nog wel komen, dus gewoon genieten
Oh ik geniet hoor! Wel een beetje onwerkelijk, maar ik geniet zeker! Is ons eerste kindje, dus lekker fantaseren over hoe t gaat zijn strax. Maar een stukje bevestiging dat er meer meiden zijn die nergens last van hebben is wel fijn.....
ook niet ziek of misselijk geweest en inmiddels toch al 15 weken, geen zorgen over maken, wees blij dat je je zo goed voelt! Gefeliciteerd!
Dankje! Inmiddels heb ik ook een ander topic over dit onderwerp gevonden, hoe kon ik daar over heen kijken! Ik zal me maar geen zorgen maken, maar gewoon alleen genieten!!
Ik heb een maand geleden een topic geopend omdat ik mij ook enorm zorgen maakte over dat ik echt totaal niets voel.... Ik heb inmiddels toch 2 goede echo's gehad en soms maak ik me nog altijd zorgen maar denk echt dat er meiden zijn die bij de gelukkige horen en niets voelen... Liefs
Ik denk dat we ons gauw druk maken tijdens de eerste 12 weken. Het blijft toch spannend. Maar het gaat veel vaker goed dan fout. Woensdag weer een echo, maar ben best wel zenuwachtig Ik ben blij als ik, duurt nog wel even, het kindje kan voelen
Leuk meid ik ook woensdag en de 27 ste heb ik mijn termijn echo kan haast niet wachten... En idd het gaat vaker goed dn fout gelukkig!!!
Ik ben niet de enige Ik heb volgende week maandag een eerste echo. Spannend! Hoop dat ik een hartje kan zien!
Haha nee je bent niet alleen Dus jullie hebben beide ook bijna een echo. Wensje, voor jou de eerste echo?? Dooo88; hoeveel echo's heb jij nu gehad?? Je hebt wel twee echo's snel achter elkaar, heerlijk om zo vaak te kunnen kijken
Ja dat is om wille van mij. Miskramen ze volgen me dir keer ook goed op wat heel fijn is natuurlijk.... Is echt zalig om naar,ons frummeltje te kunnen kijken hihi.. Heb d echo van woensdag extra gevraagd gewoon te bevestiging ben nog altijd zo een ongeruste pier
Hey ik heb precies hetzelfde. Ben nu 5 weekjes zwanger en heb behalve opgeblazen buik ook nergens last van. Door de clearblue test weet ik dat ik zwanger ben, maar voel me nog steeds zoals altijd dus vind het nog steeds raar om aan te nemen dat ik zwanger ben. We zijn wel heel blij en fantaseren ook over straks. Maar toch.. Ben blij als ik straks de eerste echo heb gehad. Dan weet ik echt echt zeker dat er iets in m'n buik groeit
Ik heb wel vanaf het begin erg gespannen borsten. Rest bijna geen kwaaltjes. Niet moe, humeurig. Wel af en toe misselijk, maar niet dagelijks, al zou ik dat heel graag willen. (heb miskraam hiervoor gehad, dus heb liever dat ik boven de wc hang omdat het dan nog "goed" zou zitten voor mijn gevoel) En over de echo's: bij mijn verloskundige krijg je met 6 weken, 8 weken, 10 weken en 12 weken een echo! Ben hier zelf erg blij mee, toch een geruststelling. Lees vaak dat sommige pas met 12 weken mogen komen. Moet er niet aan denken dat afwachten.. Meiden, succes met jullie zwangerschap. Geniet ervan, al is het misschien nog een beetje onwerkelijk!
Zhilla, ja mn eerste echo, super spannend!! En voor jou weer spannend woensdag! Hoeveelste echo is dat voor jou? Jootje, ik heb mn VK gebeld en zij wou t rond de 7wk plannen. Ik natuurlijk alleen maar blij, ben heel benieuwd wat ik kan zien dan! Hoe lang moet jij nog wachten?
ik kwam er bij de eerste pas achter toen ik 9 weken was en dat kwam eigenlijk omdat ik die maand weer niet ongi werd(sloeg nog weleens een cylus over) verder merkte ik niks aan mijn lichaam pas rond de 16 weken kreeg ik ineens pamela borsten en een zwangere buik dus wilt niks zeggen ik ben nu ook weer inafwachting tot de 21e waarschijnlijk wel innestelingsbloeding gehad maar verder niet veel aan mijn lichaam te merken af en toe wat polppjes in borreltjes maar dat kunne ook mijn darmen zijn