Bloedverlies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Me26, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hallo dames gisteren had ik paar roze strepen op wc papier.
    Vanmorgen grote boodschap (sorry) en lag in toilet een spat rood bloed. Verder niet met afvegen of wat dan ook.
    Is dat normaal? heb wel lichte krampen. Wanneer kan ik verloskundige daarvoor bellen?
    Nu ben ik 5,5 week ongeveer.

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb het ook... Zenuwslopend he. Hier trouwens geen rood, maar al dagenlang oud bruin (minimaal, maar wel terugkerend).

Mijn echo is vervroegd naar dik 7 weken, maar eerder kunnen ze eigenlijk niets zien en dan voegt het ook weinig toe om te kijken.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het ook gehad en weet nog goed hoe stressvol het was, maar mijn VK zei toen dat ik me geen zorgen moest maken als het geen helderrood bloedverlies was samen met krampen... Ik heb er trouwens tot 10 weken dagelijks last van gehad en toen was het ineens over.

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij was verteld maak niet uit hoe ver je bent, met bloedverlies altijd de verloskundige even bellen. Ik had zelf ook bloed verlies net voor de 12 weken en dat was gelukkig eenmalig, er was niks aan de hand. Ze wou een echo de eerst volgende ochtend doen. Maar ik denk niet dat ze een echo bij je zal doen omdat je nog vrij vroeg bent. Het kan ook nog een innestelingsbloeding zijn.

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik heb 6 weken een miskraam gehad. Ik had rood en bruin bloed door elkaar.
    Ikzelf had meteen de VK gebeld, die vond het geen probleem dat ik belde (was ook nog eens op zondag)
    Wat ze mij ook advieseerd was om na een week opnieuw een test te doen, om nu meteen een test te doen, heeft geen zin, je hebt nog teveel HCG in je urine zitten.

6. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik bruin bloedverlies en nu weer.....niet echt leuk en erg eng.
    Sterkte, bel anders je vk voor advies.
    Het vervelende is (vind ik), dat je niets kan doen behalve afwachten.

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    het kan ook zijn dat het door je grote boodschap kwam en dat er daar een bloedjevaatje is gesprongen of een aambei

Deel Deze Pagina