Hey meiden, Ik ben een soort van in paniek. Zit op mijn werk en ben kotsmisselijk. Ben vandaag 7 weken en kan me gewoon niet concentreren door de misselijkheid en de vermoeidheid. Niemand weet hoe ik me voel en ik heb ook nog eens de hele tijd een brok in mn keel (jankgevoel). Heeft iemand tips? Hoe kan ik de misselijkheid wegkrijgen? Normaal helpt het eten van fruit, maar zelfs dat lust ik nu niet.
gemberthee, vanillevla, droge crackers, steeds kleine beetjes blijven eten. en anders gooi je het op de griep, die gaat nu enorm rond gefeliciteerd met je zwangerschap!! en sterkte met de misselijkheid.
had zelfde vandaag. mn leidinggevende weet wel dat ik zwanger ben, vandaag maar naar huis gegaan. en even nadenken over in ochtend later beginnen, werd deze week steeds erger bij mij. weet ook nog niet goed wat me helpt tegen de misselijkheid. sterkte
Ik heb het probleem ook sinds een paar dagen, en omdat niemand het weet kan ik er ook niet over praten.. Heb het de hele dag door, dus ik eet dan vaak kleine beetjes.. Neem sultana's mee Die doen het wel goed.. En als ik thuis ben pak ik vaak een beetje vla.. Of een cup a soup ofzo haha..