nergens meer zin in

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minimee, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ben nu 27 wkn zwanger en merk dat ik eigenlijk steeds minder zin heb in dingen.
    De zon en het warme weer irriteren me, dus totaal geen zin om buiten te zitten, geen zin om te wandelen/fietsen/winkelen wat dan ook..en t lulligste is nog: geen zin in mensen en socializen.. herken mezelf niet meer joh! T enige wat k nog wil is rustig aan thuis..alleen of met manlief, beetje op de bank hangen en slapen.
    Ook enige vorm van intimiteit heb ik totaal geen zin meer in..ja knuffelen ;)..maar daar blijft t bij.
    Nog meer mensen die hier last van hebben? Vind t soms erg hinderlijk van mezelf..ben echt niet vooruit te branden!

2. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Heb het ook gehad toen ik toen 27 en 30 weken zwanger was. Gaat wel weer over. Ik wacht nu gewoon met smart tot mijn ventje weer thuis komt om te knuffelen hihi.

Bij mij was het een fase, komt vast goed :)

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Wat jij omschrijft heb ik ook alleen ben ik niet zwanger...
    Momenteel ben ik op de goede weg om uit een burn-out te komen..heb precies dezelfde " klachten" die jij omschrijft..
    Ik hoop niet dat jij dit (ook) hebt
    Ik heb er zelf (nog) geen verstand van maar....hormonen dan maar? :(

Ik hoop iniedergeval dat het snel weer weg gaat! Anders, hulp inschakelen!

4. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Das enigszins n geruststelling Celien ;)..
    @Maartje; jeetje wat rot meid.. ik heb dit denk ik niet hoor.. meestal krijg je n burnout na langdurig onder druk te hebben gestaan toch? Bijv door overwerkt zijn oid..?
    Ik zit inmiddels al 3, 5 maand werkloos thuis en manlief werkt fulltime en heeft dan de auto mee. Gevolg is dat ik al 3mnd veelal binnenzit..met daarbij ook nog ns vrij vervelende bekkenklachten. De muren komen dus een beetje op me af maar anderzijds heb ik dus echt totaal nergens zin in! Hobby's oid heb ik niet echt..pff lastig :(

5. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Komt inderdaad vaak door langdurig onder hoge druk staan maar ook "niks" leuks doen in je vrije tijd en altijd dingen MOETEN kan een burn out veroorzaken.
    Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, vooral omdat je dus veel alleen bent. Geen vriendinnen die je af en toe eens kan bezoeken? Of zijn die ook allemaal werken? Of gaat dat niet ivm je bekken?

Deel Deze Pagina