Hoi Dames, Ik ben zo aan het stressen, vanochtend ging ik naar de wc. Bij het afvegen rood bloed aan het wcpapier. Meteen in paniek dus ben van de wc afgegaan, durfde verder niet te kijken. VK gebeld en kon langskomen, daar het hartje gehoord en alles was goed. Weer een beetje opgelucht. Waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Alleen nu durfde ik net voor het eerst weer naar de wc en had ik net weer zon bloeding, wat is dat? Weer het bloedvaatje? Ooh ik word gek van mezelf!!
ik durf het niet te zeggen want ben geen vk maar de vk heeft inmiddels wel gekeken dus dat is positief dat je het hartje hebt gehoord toch. Heeft ze niet gezegd dat het bloeden moest stoppen o.i.d.? Zo niet, bel haar gewoon weer even op of dat normaal is.... daar zijn ze voor hoor. Ik snap best dat je daar ongerust over bent... sterkte! En laat even weten!
Ja ze zei dat het moest minderen, had vanmiddag steeds bruinig bloed. Dus voelde me beter. Ze zei inderdaad dat het minder moest worden en dat ik waarschijnlijk bruin bloed zou hebben. Ben weer gaan werken, dus misschien door veel beweging enz dat t adertje weer knapt. Ik ga idd even bellen en zo maar naar huis. Vind dit toch net even belangrijker als mn werk!
Ik heb het ook met 14 weken gehad en ook nog bij 20 weken! Waar het vandaan kwam nog steeds een vraag. Maar gelukkig is alles goed. xxx
Dank je Elif, niet leuk maar geeft me wel een beetje hoop Ik heb nu heel de dag door steeds een klein beetje bloedverlies. Vooral als ik naar de wc ga... Lig nu op de bank en kom er niet meer vanaf.
Ik had bij de zwangerschap van Jasper een bloeding tussen de vliezen, had er zelfs krampen bij. Bij mij hebben ze toen een echo gemaakt om te kijken waar het vandaan kwam. Uiteindelijk heeft het een paar dagen geduurt en toen was het weg. En Jasper is gezond geboren.
Ik heb het ook gehad bij 12 weken. Als het nu wat bruiner begint te worden is het een goed teken. Moet binnen paar dagen over zijn. Bij mij was het waarschijnlijk ook een adertje. Zou idd niet gaan werken als ik jou was hoor, je moet goed rust houden!
Ik heb van week 6 tot 13 konstant bloedingen gehad. Elke x was alles gewoon goed met de beeb. Waarschijnlijk iets met de aanhechting van de placenta want het kwam wel uit mn baarmoeder. Nu al paar weken geen bloeding gehad gelukkig.(ff afkloppen)
Mijn moeder heeft met alle 3 de zwangerschappen dat gehad met 12 tot 18 weken, volgens haar arts kon het komen door het groeien van de baarmoeder dat er kleine vaatjes scheuren. en kon dit geen kwaad.
Hier ook op exact 13 weken een flinke bloeding gehad. Ook hier alles goed met de beeb. Ik had een bloeding in de bm tussen de vliezen. Waqarschijnlijk omdat mijn placenta heel laag ligt. Even goed rusthouden en als je je onzeker voeld gewoon weer even bellen.
Hier ook meerdere bloedingen gehad. 1 keer zelfs best erg. En toch gaat het helemaal goed met de kleine. Als je het hartje gehoord hebt gisteren zou ik mij niet teveel zorgen maken.
Heb van week 12 tot 18 bloedingen gehad. Alles onderzocht niks te vinden. Een adertje moet ook weer sluiten en misschien bewoog je net weer en ging het weer open.