Ik moest vandaag naar het ziekenhuis omdat ik veel harde buiken, buik- en rugmenstruatie pijnen en plotseling een zeer hoge bloeddruk heb. Nu gingen ze kijken of ik niet aan het bevallen ben, gelukkig niet. Alleen snap ik niks van de baarmoederhalsmeting bij de 20 weken echo was dit 41 en nu 3weken later 36. Prima lengte volgens de gyn. Alleen ben ik in alle drama vergeten te zeggen dat dit eerst 41 was. Is dit normaal ? Of kan ik beter morgen even de vk bellen?
Dit is normaal en een prima lengte. De lengte kan wat wisselen, voor hetzelfde geldt is hij de volgende keer weer wat langer. Ook kan het uitmaken wie er meet en hoe. Meestal is het pas een probleem als het onder de 20 komt.
36 was tie bij mij ook op precies dezelfde termijn als bij jou. Moest ook laten checken door weeenactiviteit. Maar ik weet dus niet of die daarvoor langer was, omdat het de eerste keer was dat het gemeten werd. Heb ook geen tweede meting gehad, omdat ik meteen rust voorgeschreven kreeg en de weeenactiviteit weg is gebleven.