Ben vandaag precies 20 weken zwanger, morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een echo...ben echt vreselijk zenuwachtig (ben al hypochondrisch aangelegd, dacht namelijk ook dat ik HIV, Hepatitis, Lues, suikerziekte en bloedarmoede zou hebben, en alleen dat laatste had ik ). Ze gaan kijken naar afwijkingen als een open ruggetje etc., en nu ben ik als de dood dat beebje iets mankeert! Waren jullie ook zo zenuwachtig? Zit echt af te tellen tot morgen ochtend.
Ik was ook reuze-zenuwachtig. Wij hebben de echo gisteren gehad. De echoscopiste zei dat het maar heel weinig voorkomt dat er echt iets mis is. Dat stelde mij al enigzins gerust. Gelukkig hebben we een dvd van de echo, dan kunnen we hem thuis, heerlijk ontspannen op de bank bekijken. Heel veel succes!
ik was ook wel wat nerveus, toch bang dat ze iets ontdekken, maar gelukkig was alles goed en konden we opgelucht adem halen. succes morgen
Ja hoe ging het? Ik was ook zo verschrikkelijk nerveus (we krijgen hier een 1 echo bij de 18 weken) dat ik meteen begon te huilen toen ze zei dat ze dat alles goed zat.. Had de nacht van te voren echt niet geslapen...