Hey allemaal! Ik weet dat er al heel veel topics over zijn.. Maar toch weer een nieuwe.. Morgen hebben wij onze 20 weken echo. Ik ben echt hardstikke nerveus.. Ik heb heel slecht geslapen en dat zal komende nacht niet anders zijn. Gelukkig hebben we hem morgen ochtend gelijk dus ik hoef niet de hele dag te wachten.. Ik ben blij dat jullie mij allemaal zo lief hebben gesteund en dat wilde ik toch even laten weten! Ik zal natuurlijk gelijk verslag komen doen morgen. En hopelijk met goed nieuws. Ik weet niet of ik het aan zou kunnen als we net als bij de eerste de uitslag 'niet levensvatbaar' te horen krijgen! MAAR, daar gaan we niet vanuit! Liefss
Succes morgen, Het zal vast helemaal goed zijn! Fijn dat je hem meteen sochtends heb! succes met niet slapen vannacht. Liefs
succes morgen en hoop echt dat alles goed is! Leuk om te zien dat je een mei2009 mama bent. Vorig jaar in deze periode had ik net de 20 wkn echo gehad en was een mei2008 mama
Hey allemaal! Vol trots mag ik jullie vertellen dat ons meisje helemaal gezond is. Alles is gewoon perfect. Ik heb daar zitten huilen van geluk, wat ben ik gelukkig! Liefs!
geweldig nieuws! geniet van de rest van je zwangerschap, want voor je het weet ligt je meisje veilig bij je in je armen! groetjes diana