Hoi dames, Ik ben op zoek naar een website waar ik bedrijven kan vinden die BBL plekken hebben. Ik kijk nu oa. op stagemarkt, maar hier staan niet veel op. Hebben jullie andere tips? Of sturen jullie ook gewoon open sollicitaties naar bedrijven die in je omgeving zitten? Groetjes
Mijn man is helaas al een tijd werkeloos en probeert zowel "gewoon" werk te vinden als een bbl plek. Hij belt overal naar toe en zo krijgt hij informatie over hoe en wat en wie hij precies moet hebben en daar stuurt hij dan zijn brief en cv heen.
Ik weet niet via welke instituut je een opleiding doet maar toen ik op het ROC zat kregen wij via de school een site waar alle stage plekken opstonden. Misschien weet je school wat die site is, ik weet hem helaas niet meer.
Wij hadden op school een site, ik geloof aequor. Misschien even googlen. Hier stonden stageplaatsen op, maar ik weet niet of er ook bbl op stond.
Welke opleiding? Via het kenniscentrum kun je dan achter bbl plekker komen. Je mag me ook wel Pb-en. Ben opleidingscoördinator
Hier moest ik ook meteen aan denken. Als jouw school niet zo'n overzicht heeft, dan zou ik open sollicitatiebrieven gaan versturen.
weet niet in welke sector je iets zoekt maar www.calibris.nl heeft ook het een en ander en Home - AequorCorporate heeft er ook wat op staan. Succes
Ik zoek op dit moment via stagemarkt en Ecabo. Hier in het Noorden kan ik op "normale" vacaturesites helaas niets vinden. De sites hierboven ga ik ook allemaal even bij langs. Ecabo staat trouwens heel wat op!