Met Hemelvaart willen wij naar een binnenspeeltuin en deze zitten allemaal in de buurt met welke hebben jullie leuke ervaringen? Voor een bijna 3 jarige die een ballenbak fanaat is.
Richting Ittervoort/Thorn ga je Belgie in naar Maaseik. Daar heb je net over de grens links een binnenspeeltuin zitten en helemaal niet duur!
Ik denk dat jouw kindjes nog een beetje klein zijn voor Darteldome misschien. Ben er eens binnen geweest (ik zat fout, moest bij ballorig zijn), maar vond het op het eerste grezicht veel voor de grotere. Ballorig in Sittard is heel erg leuk. Peewee is ook leuk en in Maaseik hoor ik ook goede verhalen, maar die is met zijn openingstijden niet zo gunstig vind ik. Ballorig; sittard vind ik leuker dan Venlo Peewee, bij slecht weer is het snel heel druk, vol en rumoerig binnen. Het buitenstuk maakt het wel vind ik. Die bij ons in de stad bij dat bos en dat zwembad vind ik nog het minst van allemaal.
Ja die van ons is inderdaad niks daarom zoeken we het ook ergens anders. Ze gaan tussen de middag en ik kom later als mijn jongste wakker is. Denk dat het pee wee wordt want daar is ook een buiten en mocht het toch even droog zijn dan kunnen we ook naar buiten gaan.
Geen ervaring met al deze, maar wou even er op wijzen dat er op dit moment een wowdeal (zoiets als groupon) is voor Darteldome, voor diegenen die daar heen willen gaan misschien interessant
Darteldome is heel leuk, daar heb je ook een hoekje voor de kleintjes en een of ander iets met zachte ballen (geen idee hoe ik het even anders moet noemen haha) wat voor de kleintjes ook wel leuk is.
je hebt ook de ballon in echt, dat is een kleine maar mijn dochtertje wordt daar tenminste niet omver geduwd.. alles kids is ook leuk, groter en ook een afgezonderde peuterhoek.
Meestal vind ik de peuterhoek zo tegenvallen weinig te doen. En dan staat ze verlekkerd te kijken naar de ballenbak waar ze nog niet in mag....
In echt hebben ze ook een wat kleinere ballenbad voor de kleintjes Maar als ze graag verkend zou ik alles kids doen! Grote ballenbak enzo,,
Het is pee wee geworden en het was droog dus ook buiten kunnen spelen. Erg leuk daar en een stukje waar kleine zus kon kruipen.